2010. október 4., hétfő

Summer House

A Twinform-os lányok jelezték, hogy fenn van a Summer House a Youtube-on, és mindenképp úgy gondolom, hogy itt helye van. Amúgy kiábrándító ám, úgy meg különösen, hogy Rob-nak mindösszesen 2 perce van a filmben + még 2-szer pár másodperc. A lényeg 8:20-tól 2 percig, azt a részt majd lefordítom. Feliratozni nem tudom, mert már van rajta egy brazil /portugál vagy spanyol vagymilyen/ felirat.


8:20-tól 10:10-ig lévő párbeszéd fordítása:


Jane!
Csodálatos vagy!
Ne haragudj!
Szeretlek, Jane!
Patrick...
Megölelnél?
Ne nevess ki. Csak azért jöttem, hogy lássalak.
Elhagytál miatta.
Tudom.
Hibáztam.
Kérlek...
Én nem rajtad nevettem/nem nevettelek ki.
Akkor az ő ruháját tedd tönkre, ne az enyémet.
Nem veszed le magad?
Nem.
Írtam neked egy halom levelet.
Nem olvastam el őket.
Ez olyan jó.
De tahó vagy.
Azt mondtam, nem.

5 megjegyzés:

  1. Hát igen, ahogy Ancsi írta... kiábrándító kicsit!
    Az őszhajú idős bácsira pedig haragszunk!
    A magyarban tegnap este valahogy így hangzott a mondata:
    "Úgy néz ki ezzel a hajjal, mint egy lány!"
    Kétszer visszatekertem, hogy jól hallom e! Mert persze tesóm sikeresen feltartott, és így sikerült a második kisfilm végére leérnem. Vártam, hogy na mikor jön Rob, mikor a végén is láttam, hogy természetesen az elsőben volt :) De szerencsére Apuka felvette nekem :)
    Ja és valami borzalmas volt szerintem a magyarhangja szegénynek.
    Ő azt hiszem ennyi kisregény mára elég :)

    VálaszTörlés
  2. KRÉ! Mikor mondja ezt a bácsika?

    Amúgy próbálok rájönni, mi a mondanivalója a filmecskének, de nem sikerül.

    VálaszTörlés
  3. Amikor a fiatal csajszi a nagynénikkel/bácsival kint van a kertben és a kapuhoz megy!
    Én meg voltam győződve róla, hogy a kapunál Patrick van, valami pirosban.
    De lehet már tegnap este sötét volt a nappaliban?? :P
    No mikor Jane a kapuhoz megy, akkor mondja ezt a bácsi. Még egészen az elején!

    VálaszTörlés
  4. ÖÖ ebben nincs benne az a rész!! Ez durva! Holnap Ancsi megnézzem megint magyarul és leírjam Neked a szöveget?

    VálaszTörlés
  5. KRÉ! Megköszönöm.
    Mindennek örülünk, ami nincs meg. Amúgy nekem még a 15 perchez képest is rövidnek tűnik ez a fenti rész, de YT-on csak ez van. Torrenten meg nem találtam :(

    VálaszTörlés