2010. október 1., péntek

Apróságok

Hoztam egy kis újdonságot, ami nem más mint egy szavazás. Az MTV most arra kíváncsi, hogy ugyebár a mi kis sztárjaink a Twilighton kívül is sok sok filmben  szerepeltek már, és még fognak is, szóval a szavazás lényege annyi hogy kinek várjuk a legjobban az új filmjét. :)
 Úgyhogy gyerünk szavazni :)
mellékesen, most vettem észre hogy Jamie Campbell B. is játszik a HP legújabb részében :O

Aztán hoztam egy fan made előzetest a WFE-hez.. Egész tűrhető a többihez képest, már kíváncsi vagyok a filmre.


A filmről összefoglalót itt olvashattok.

1 megjegyzés:

  1. Na, ezt a WFE-trailert én is tegnap találtam meg, és be is akartam tenni. Ami engem illet, szerintem nemcsakhogy tűrhető, hanem tökre hitelesnek is tűnik. Persze várom, várjuk a hivatalost! :)

    VálaszTörlés