2010. október 21., csütörtök

A legszexibb vámpír vagy mégsem ?

A Glamour.com  összeállította a valaha létező legszexibb vámpírok 31-es listáját. Az első helyen természetesen Robert Pattinson áll, Edward Cullen szerepében.


"A Twilight rezidens szex Istene, Robert Pattinson új jelentést adott a "sápadt és érdekes" kifejezésnek. Mint minden vámpír, Edward is érzi a vér szagát és ugyanúgy vágyódik utána, de ezt mind túl könnyű elfelejtened, amikor belenézel az élénken izzó szemeibe. Az valami csodás.."

Pattinson ezzel a helyezéssel kisebb-nagyobb felháborodást is magáénak tudhat, hiszen olyan színészeket utasított maga mögé mint például Brad Pitt (Interjú a vámpírral) és Ian Somerhalder (Lost, Vampire Diaries) aki mostanában igencsak nagy konkurenciát jelent számára. 
Kis hazánkban is futótűzként terjed a Vámpír Naplók c. sorozat, ami kezdi kibillenteni az eddigi helyéről a Twilight-ot.
Egyre több fórumon találkozhatunk olyan kommentekkel amik egymással szembe állítják a két sorozatot, és eléggé megoszlanak a vélemények. 
A többség azon az állásponton van, hogy a Twilight-nak már lejárt az ideje, egyre rosszabb rendezőkhöz kerül a filmesítés és nem azt kapjuk vissza, ami a könyvben úgy magával ragadott minket. A könyvsorozat utolsó részével is vannak fenntartások, sokan félnek Bill Condon-tól (rendező) hogy talán túlságosan romantikus irányba fogja elvinni a filmet és pont az izgalmas, eredeti, magával ragadó szenvedély, fájdalom fog kimaradni belőle. Bella és Edward között nagyon laposnak találják a szenvedélyt, nincs meg az a szikra filmvásznon mint például Kristen és Robert között, ezzel szemben a VD-ben nem csak hogy szenvedély van, de van benne vér, szexi vámpírok, izgalom stb..
Azért persze akadnak olyanok is, nem kis számban, akik hűek maradtak kedvencükhöz, és igazán kitartóak. 

Személy szerint én is érzem a hanyatlást, mármint rendkívül várom már hogy láthassam a BD-t, de most hogy így 2 év után leültem és megnéztem az eddigi 3 részt és újra olvastam a könyveket.. rá kellett jönnöm hogy az első valóban más volt. Nem feltétlenül azért mert Catherine H. rendezte, de az tény hogy egy nő teljesen más szögből tudja megragadni a dolgokat. Ettől függetlenül imádom a NM-t is, sőt talán az egy kicsit jobban mint az Eclipse, de ez nem David Slade hibája, egyszerűen csak nem szeretem a harmadik részt könyvben sem.
Emellett én is kételkedem kicsit Bill Condonban, de remélem a legjobbat hozzak ki a történetből.

Ti hogy gondoljátok? Lankadt az érdeklődés, vagy még ma is olyan izgalmas mint a kezdetekben ?

A listára egyébként felkerült még Kellan (5.), Jackson (22.) és Peter(24.). Ezenkívül pedig szinte majdnem mindenki a Twilight cast-ből. :)

6 megjegyzés:

  1. Egyrészt: de jó Kim, hogy Rob-os anyagot hoztál, amerre én keresgélek, arra pont róla nem találok soha semmit. :( Úgyhogy ennek most különösen örülök :)

    Másik: én nyilván az Alkonyat filmváltozatába szerettem bele. Az már más kérdés, hogy később aztán rájöttem, hogy mennyivel jobb annál a könyv!
    A NM-t nem szeretem könyvben. Újra kéne olvasni, de 300 oldal majdnem tömény szenvedést én nem bírok elvidelni, főleg, mert annyira nagyon bele tudom élni magam. Nekem a film érdekes módon jobban tetszett a könyvnél. (na, ja. Egy óra alatt vége a szenvedésnek :)
    Az Eclipse viszont a könyvek közül a kedvencem!! Így aztán a tavalyi (tan)év egy naaaagy várakozás volt, és úgy jól kikapcsolt, és ez jólesett sokszor. Jó a film, bár hát így, hogy a könyv volt előbb, amit meg nagyon szeretek, nem tudja hozni a tökéletest. Illetve az a fő baj, hogy túlontúl erősen megvágták - főleg az első felét. De nagyon várom a DVD-t.

    Tagadhatatlan, hogy a hangulat lankad. Ezt már akkor éreztem, amikor könyvben sem voltam elszállva a 4.-től, bááár, a papíros könyvváltozat többet adott, mint a kalózfordítások. Egy ideig az nem is vonzott, hogy megnézzem filmen. De mégis: jó benne lenni ennek a hangulatában, és ahogy szivárognak a filmről az infók, ahogy közeledik a forgatás, úgy leszek egyre kíváncsibb, vagyis jövő ilyenkor már tuti tűkön fogok ülni :)))

    Amúgy Rob is az első részben volt az az igazi 17 éves kölyök, akinek lennie kéne. A másik kettőben túl érett. Nyilván döntései okán is, de külsőre sem 17 éves már. Persze azért nekem továbbra sem okoz gondot egy három-estés sorozat a három filmből, ha majd 2 hét múlva szabin leszek :)

    A VN nem vonz, az Interjú a vámpírral-t tavaly (újra) megnéztem, az érdekes élmény volt. De azért mégse olyan, mint a Twilight.

    VálaszTörlés
  2. Örölök ha tetszik :D Néha már kezdem úgy érezni hogy az "tök jó" hogy magam elszórakoztatom az írásaimmal, ha másokat nem :S

    Én szeretem mind a kettőt : ) de persze azért Twilight felé húz a szívem. Abban nagyon egyetértünk hogy Edward kicsit megöregedett az első film óta. Durván látszik, és olyan mintha a két film között kb 2-3 év eltelt volna:S Sok helyen mondtam már hogy a NM-ban nekem Edward már-már úgy néz ki mint egy alkoholista :S
    Szeretném már a BD-ben az igazi Edwardot látni, "tini apukaként" xD Az meg már más tészta hogy Bella parókája is egyre rosszabb :S..

    VálaszTörlés
  3. Na, Kim, akkor átérezzük a probléma lényegét ;)

    VálaszTörlés
  4. Én szeretem a bejegyzéseiteket, tessék szívesek lenni elűzni ezt a hangulatot!! Különben rövidebb véleményeket fogok írni!! És ezt vehetitek fenyegetésnek!!

    VálaszTörlés
  5. Na de komolyra fordítva a szót! Érdekes, hogy mikor ilyen összehasonlításokról van szó, akkor a True Blood ritkán kerül terítékre itthon. Lehet talán azért, mert az kevesebb ember számára "elérhető".
    Érdekes, mert tegnap elkezdtem olvasni a könyvet (VN), és egészen más lánynak van feltüntetve Elena, ami nagyon meglepett...
    Én a Twilight-nál maradok mégis, habár mindhárom sorozatot ismerem / követem. És rá kellett jönnöm, hogy nem csak a történet az, ami magával ragadja az embert, hanem Stephenie stílusa. Olvastam a Burkot, és bár nehezen indult be a történet, de legalább annyira faltam az oldalakat, mint az Alkonyatnál.
    És töredelmesen bevallom, hogy amikor kb 1 éve, kicsit több mint 1 éve, elolvastam az első könyvet, hosszasan tiltakoztam barátnőmnek, hogy nem nézem meg a filmet, mert nekem Cedric Diggory nem Edward!!!! Hát bevallom, már nem vagyok erre büszke, hogy ezt mondtam. Sokkal több van Robert-ben, mint azt gondoltam! Habár szexinek nem mondanám megjelenése alapján, mert nem igazán az esetem. De a blogkövetések és képek és videók egészen megváltoztatták róla a véleményem!!

    Érdekes mikor elmondja mindenki, hogy melyik rész a kedvence filmben/ könyvben. Nekem könyvben a 4. filmben a 3. Mindig elgondolkodom, vajon miért :)
    És Ancsi a NM-t én sem szerettem annyira. Sem könyvben sem filmben. (HOL VAN EDWARD???)

    De tény és való szerintem, hogy minden vámpírt egybevetve Edward az, akiben a legkevesebb a durvaság és talán kegyetlenség!! És lehet Robert egy Lestat karakterrel nem lenne első :) De természetesen gratula neki a nyerésért :)

    Továbbá az is érdekes, hogy a legtöbb vámpíros filmes történet egy könyvön /könyvsorozaton alapszik! Nagyon különlegesek ezekben az eltérések és hasonlóságok!!

    VálaszTörlés
  6. Mondjuk én nagyon felröhögtem, amikor megláttam, hogy BradPitt figurája az Interjúban kiszívja a vérét egy pudlinak :D Anyám ott pörgött, hogy "Úristen, vér!", én meg jeleztem, hogy akkor képzelje el Edward-ot egy ártalmatlan őzikével. ;) Szegény nagyon kiakadt.

    Amúgy sokan épp ezért bírálják az Alkonyatot - és végülis joggal - hogy épp a vámpírtulajdonságok hiányoznak a vámpírokból. És azért okoz borzongást az első film, mert nem tudjuk, mennyire domináns Edward-nak az a része, amelyik Bella vérére szomjazik. És az NM után már ez a bizsergés is megszűnik, kár. Még ha egy kis bizonytalanságérzet lenne, mikor Bella a vámpírok közt van, az lehet dobna picit az izgalomfaktoron. :)))

    VálaszTörlés