2010. október 14., csütörtök

Kellan Lutz gyorsinterjú a Sitges Fesztiválról

Mint tudjuk, Kellan megjelent a Sitges Filmfesztiválon Spanyolországban, ahová azzal a céllal érkezett, hogy promotálja a december 4-én a boltokba kerülő Eclispe DVD-t. Ez alkalomból készítettek vele egy gyorsinterjút is, ahol Kellan rajongói kérdésekre válaszolgatott. A spanyol átirat alapján az angol verzió a KellanLutzOnline-on megtalálható, annak fordítását olvashatjátok. (vagy valami olyasmi)

Milyen érzéseid vannak most, hogy tudod, hogy már a legvégét fogjátok forgatni a sorozatnak?

Nem igazán gondolkodtam még ezen, de nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek az egésznek. Szerintem nagyon fontos az a támogatás, amelyet a rajongóktól kapunk, mert bár a könyvek alapján készültek a filmek, mégsem tudtuk volna végigcsinálni, ha nem részesültünk volna ebben a támogatásban, és ha az egésznek nem lett volna ekkora sikere.
Ezenkívül a filmek elkészítése után még két év eltelik, mire minden anyag megjelenik, és addig még annyi minden fog történni. Szóval mondhatjuk, hogy vége a sagának, de ez még nem az utolsó felvonás.

Mennyi ideig tart, amíg kisminkelnek, hogy vámpírrá alakulhass?

Most, hogy rákérdeztél, fogalmam sincs, de például Nikki Reed bőre sokkal sötétebb, szóval neki sokkal tovább tart, amíg a fehér alapozót felviszik. Én azt utálom a legjobban, amikor be kell tennem a kontaktlencsét, mert ahhoz szólni kell egy technikusnak, és ez nagyon sokáig tart, és az az igazság, hogy ezek a lencsék elég kényelmetlenek is.

Mit gondolsz az Alkonyat filmparódiájáról?

Meg kell, hogy mondjam őszintén, szeretem őket, tetszik, hogy olyan nagyon könnyedén és értelmes módon el lehet gondolkodni általuk a vérfarkas témán. Másrészt a húgom számára sem csak az létezik már, amit anyukám mond neki, hanem minden más is, amiről olvas, ezért aztán nagyon fontos, hogy miket olvas. (ez hogy jön ide??)

Kellan, az előző kérdés arra vonatkozott, hogy láttad-e a Vampire suck című Alkonyat paródiát, és ha igen, hogy tetszett.

Áááá, ja, nem, azt nem láttam.

Mi a legjobb és a legrosszabb tulajdonságod?

Nos, azt kell, hogy mondjam, szeretem az életet, szeretek élni, azért élek, hogy szeressek. Talán ez a legjobb tulajdonságom. A legrosszabb pedig, hogy néha túlteng bennem az energia.

Mit érzel, amikor meglátod azt a sok-sok embert, aki a nevedet kiabálja sikítva?

Ez hihetetlen. Nagyon különleges dolog látni ezt, különös olyan emberekkel találkozni, akik nagyra becsülik azt, amit csinálok, és az is, hogy rajongók vannak körülöttem. Nagyon szeretek utazni is, jó volt eljönni ide vagy elmenni máshova, és látni, hogy az emberek nagyon beleélik magukat ebbe. Igazából jó érezni, hogy közéjük tartozok, és hogy miattam vannak itt. És míg az első film után állandóan azt kiabálták, hogy „Emmett, Emmett”, most pedig már azt hallom, hogy „Kellan, Kellan”. És ez fantasztikus.

Természetesen a bejegyzés nem maradhat friss, fess és öltönyös Kellan képek nélkül, egyenesen Spanyolországból :)



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése