2010. október 25., hétfő

Robert Pattinson felváltja Matt Damon-t ?

Hollywoodban egyre több pletyka kering, miszerint Robert Pattinson játszhatja el Jason Bourne karakterét,ezzel felváltva Matt Damon-t, aki az eddigi filmek üdvöskéje volt.



A legújabb Bourne film a "The Bourne Legacy" címet fogja viselni, és bennfentesek szerint Robert a döntősök között van, és csak arra várnak hogy a fejesek rábólintsanak. A filmet egyébként 2012-ben mutatják be.

Ha Robert valóban megkapja a szerepet, akkor ez meghozhatja az áttörést számára, pályafutását tekintve.Valóban nagyon népszerű a rajongók  körében a Twilight sorozat kapcsán, de még számot kell adnia tudásáról más filmekben is, hogy valóban nagyszerű színész-e.
Erre pont alkalmas  egy nagy költségvetésű, kasszasiker akciófilm, amiben Pattinson lehetne a szupersztár, bár a rajongói szerint már most is az. 


Hát én nem tudom ti hogy vagytok vele, én még egyik részét sem láttam, de nem igazán tudom elképzelni Rob-ot egy akciófilmben ! Ti mit gondoltok ?

3 megjegyzés:

  1. Fúúú, a Bourne-trilógia nagy-nagy kedvencem!!
    Imádom Matt Damont is, és hiába imádom Rob-ot is, ők ketten teljesen más karakterek.

    Egyébiránt azonban teljesen logikátlan volna Matt lecserélése, mert én a Bourne-örökséget könyvben is olvastam, és az a trilógia után úgy kb. 15-20 évvel később játszódik.

    Viszont forgatókönyvileg nem tudom/kíváncsi lennék, hogyan oldanák meg, mert abban a történetben kulcsszerepe van olyan szereplőnek, aki pl. a filmsorozat 2. részének elején meghalt.

    Szóval kívánok én Rob-nak jobbnál jobb szerepeket, de ez a szerep Matt-é, kb annyira, ha nem jobban, mint a Twilight-sagában Victoria szerepe Rachelle Lefevre-é volt. És hiába csinálta jól BDH, valljuk be: örülünk a cserének? Ne feledjük azt se, hogy ahány rajongója van Rob-nak, annyi ellenzője is, azok szemében pedig különösen nem jelentene előnyt ez a csere.

    Ezzel együtt szívesen megnézném én Rob-ot akciófilmben, de nem ebben.

    VálaszTörlés
  2. Rob valahogy nem illik a Bourne-filmekbe..sajnos.Egyszerüen nem az ő stílusa.
    Remélem azért sikerül neki egy másik műfajban az áttörés:)

    VálaszTörlés
  3. Úúúú de örültem amikor megláttam a kommented Alice, végre egy új arc is az oldalon :)

    Egyébként én sem tudom elképzelni ebben a filmben. Talán a wfe meghozza neki a Twilight-ból való kiszakadást, vagy a Bel Ami. Habár a wfe-vel kapcsolatban már elég sokan pedzegetik Robnak az oscar jelölést, remélem tényleg van olyan jó a film :)

    VálaszTörlés