2010. október 7., csütörtök

Kellan aprók + hitvallás (?)

Sportos kép ma sincs, de azért zajlanak az események Kellan körül.

1. Úgy néz ki, a kintieknek lesz olyan mázlijuk, hogy megnézhetik Kellant a Meskada-ban, a film ugyanis december 3-án debütál a mozikban. A filmről már mi is írtunk itt, és most lett egy forgalmazó kinn (Red Flag néven), amely megjelenteti odakinn a filmet, amely tavasszal már bizonyított a Tribeca Film Fesztiválon. Nem tudom, ez biztosítja-e, hogy mi is reménykedhessünk, de fel nem adjuk. Infó innen.

2. Mondjuk én az ilyen sztár-szerelem pletykákkal részletesebben nem foglalkoznék, de most nagyon tele vannak a hírek azzal, hogy Kellan összebútorozik kis barátnőjével, AnnaLyne McCorddal (a mázlista!!), sőt a héten olyat is olvastam, hogy a hölgyemény legalább hat gyermeket szeretne, mondjuk nem mindet szülni, adoptálnának is. 

3. Kellan megosztotta twitterén a nagyközönséggel, mit hallgat mostanában szívesen a Youtube-on. Berakom nektek a szöveges verzióját, talán érdemes elolvasni a aszövegét is, nem túl bonyolult, egyébiránt Jaeson Ma-nak a Love című számáról van szó:


Hümm. Érdekes.

A mai hírek között az is fellelhető, hogy Kellan az arcát adja és támogatja a Love is louder (A szeretet erősebb) kampányát. Bemutatkozó szövege a következőképpen hangzik:
"Hali, én Kellan Lutz vagyok, és úgy nőttem fel, hogy mindig egyedül éreztem magam. Nagy családból származom, és nem igazán voltunk jó testvérek a bátyáimmal. Szerettek piszkálni engem, de a lényeg, hogy soha nem voltam egyedül. Jézus mindig ott volt velem. Jézus a szeretet és a szeretet erősebb"
Ha mindez nem volt elég, akkor miközben elmorzsolsz egy ártatlan könnycseppet a gyerek Kellan-ért, megnézheted a mostani Kellan-t is itt, amint a fentieket saját maga osztja meg veled a cikkben található videóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése