2010. október 29., péntek

CullenGuys ajándéktárgyak

Pár hete a Bree Tanner blogomba pakoltam be BT ajándéktárgyakat, és természetesen nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg, egyéb Twilight cuccok vannak-e a kínálatban, és hát nyilván legfőképpen a Cullen srácokkal kapcsolatos dolgokat kerestem. Jelentem, vannak. :)))

Nézzük először is a hagyományos pólókat.
Jasper:


No igen, egy ilyen jó lenne. Mondjuk nem is póló. Egy házi Jasper, ha ideges vagyok, néha rámférne. De kire nem? :))

Emmett:


Na, Emmett-rajongók itt vagytok? :) Van valaki, aki nem szeretne házakat lerombolni Emmettel??? ;)

Az Edward-póló így karácsony közeledtével igazán aktuális kezd lenni:



És az "én koromban" már a Carlisle póló is igen aktuális:

Mivel nagyon aprócskák a betűk, lefordítom: "Mivel a felnőtt nők nem szeretnék egy olyan vámpírral tölteni az örökkévalóságot, aki 17 éves!" ;)

Vannak lehetőségek, illetve pólók arra vonatkozóan is, milyen szabadidős Cullen-programokkal lehet elütni az időt Forks-ban: ilyen a Cullen Fight Club, és hát a Vampire Baseball természetesn. Íme a pólóik :))))



És végül, bár találtam egy valamit, ami állítólag egy gombocska csak, amin a "Cullen Driving School" kifejezés áll, de szerintem a következő rendszámtábla-keret (vagymi) se rossz ötlet:

Katt a képekre a nagyobbért, ha pedig Ti is nagyon ráértek és hasonlókat szeretnétek böngészni, akkor katt ide. Csak a megfelelő keresőkifejezést kell bepötyögni, és máris áradnak az ajánlatok!
Választék és ötlet van bőven, és ami a durva, hogy nekem nagy olybá tűnik, hogy ezeket a cuccokat Nagy-Britanniában be is lehet szerezni.

Na, Ti melyiket szeretnétek? ;)

4 megjegyzés:

  1. Huu a múltkor nekem is sikerült valami Twilight-os póló ellátó oldalra felszabadulni, de nagy durván kb 1,5-2 órát elvoltam azzal, hogy pólókat nézegettem :) a Jasperes nagyon bejött, bár házakat is szívesen rombolnék szexi társaságban! :P
    Nagyon tetszenek a "Be afraid, I drive like a Cullen!" és társai!! :) A Dodger-es Cullen csapatos póló :) De egyik kedvencem, az a "sorry, I have O.C.D (Obsessive Cullen Disorder /Daydreaming, ami magyarul a kényszerbeteg rövidítése, csak itt másképp kibontva a betűket :)

    Szóval melyiket szeretném?? Csúnya dolog kérdésre kérdéssel válaszolni, de megteszem (remélem nincs harag) muszáj választani??? :$

    VálaszTörlés
  2. Team Carlisle. Pedig én nem értem el ,,az a kort". :D
    Az összes tetszett, de a Carlisle-os a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Hát, Carlisle is valóban elég kortalan jelenség :) De asszem, megosztozunk rajta ;)

    VálaszTörlés