2010. október 4., hétfő

1 hónap ! :)

Na elkészült a meglepim, nem valami nagy dolog, de valamiképp megszerettem volna ünnepelni hogy az oldal egy hónapos lett :) Igaz, az első bejegyzés szeptember 10.-én volt, de az oldal már 4-én létrejött. :)
Minden kezdet nehéz, hát igen, kicsit nehéz, viszont én annak a pár embernek is örülök akik látogatják az oldalt, hagynak kommentet maguk után stb.. így legalább látszik hogy nem 
hiába küszködünk Ancsival :) Szóval köszönjük :)


A másik... Ancsi, te vagy a legjobb szerkesztőtárs, mert mindig tudsz valami
olyat varázsolni az oldalra ami visz bele egy kis színt, és megcsinálod
a képeimet ha nekem már a tököm tele van : D, és mindig adsz reményt hogy szépen
lassan beindul a dolog :)
A fejlécet neked ajánlom, a sok segítségért, és kitartásért :)
Kim :)

4 megjegyzés:

  1. És, ha a Tied nem az lenne, amit én kigondoltam, akkor nekem is ;) De szerintem ugyanarra gondolunk :))

    VálaszTörlés
  2. Gratula csajok az 1 hónaphoz :)
    Csak így tovább!
    És remélem Ancsi nem haragszol meg, ha én is megcsodálom (rácsorgatom a nyálam...) a Neked szóló fejlécet(re) :)

    VálaszTörlés
  3. Kim! Köszönet!! :))
    Kré! Persze, csak nyugodtan! ;)
    És köszi az elismerést, jól esik ám minden egyes komment!!

    VálaszTörlés
  4. UUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH ez a fejléc :) nyálcsorgatás van ezerrel!!! Nagyon LIKE :D kösz csajok ;)
    (L) KELLAN (L)

    VálaszTörlés