2010. október 12., kedd

News!

Nos, lássuk csak.. na mit találtam,na mit ?:D
Végreeeee egy kis Breaking Dawn előkészületek, méghozzá Vancouverben! Bizony ám, ráadásul még egy kép is van róla, amin őszintén megvallva nincs sok látnivaló, de engem nagyon felspanolt hogy már készülődnek.
Ezt a képet egy fan készítette,  szerencséjére egy két információt is megtudott a készületekkel kapcsolatban. Szóval amit itt látunk, az valószínűleg annak a jelenetnek lesz a helyszíne, amikor Bella már átváltozott és az erdőben vannak Edward-al, és vadászgatnak. Christine (fan) elmondása szerint nagyon érdekes és vicces volt amit csináltak a kamerás emberkék, mert ki kellett próbálniuk hogy hogy futhatnak az erdőben a vámpírok, hogy alkalmas-e a helyszín, és fel alá rohangáltak az erdőben :D Szívesen megnéztem volna, na addig is ennyivel szolgálhatok.



Peter tegnap ellátogatott a Fox&Friends reggeli műsorába, ahol egyébként az energiatudatosságról beszélgettek, aztán valahogy szóba jött a BD is, újdonságot nem igazán tudhattunk meg tőle, úgyhogy a videót nem is rakom be ide. Viszont van pár képünk :
 

  Aztán egy kis pindurka mellékes :
Paul Wesley-t egy interjúban arról kérdezték hogy nyomon követi-e a twilight eseményeit:

" Nem igazán, csak pár rövid részletet láttam belőle. De köszönettel tartozom  a Twilight-nak hogy  lett munkám. Robert Pattinson és a film nélkül nem hiszem hogy valaha is megfilmesítették volna a Vampire Diaries-t"

akárki, akármit mond én csípem mind a két fickót :D nem különösebben ezt a képet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése