2010. október 20., szerda

Peter kérése :)

Peter Twitterjén osztotta meg velünk a szomorú tényt, miszerint a People Choice Awards szavazásán kimaradt a "Ki a kedvenc TV-s dokid?" kérdésre adható válaszok közül. Van azonban egy "Other" kategória, ahová az ember sajátkezűleg beírhatja kedvencét, és Peter azt kéri - ha úgy érezzük, hogy tényleg ő az - akkor szavazzunk rá :) A szavazási lehetőség itt található! 

Mondjuk én max Carlisle-ra szavaznék, Dr. Coop figurája nem tetszik. Ti néztétek tavasszal a Viasat-on az 1. évadot? Ha igen, mit gondoltok Peterről, és az általa formált orvosról?


Slideshow a Twifansról

5 megjegyzés:

  1. Hűha, Te buzdítottál véleményre, szóval előre sorry ha kisregény lesz :)
    Szóval, én nem tudtam, hogy adták a Viasat-on, vagy egyáltalán, hogy kishazánkban műsorra került. Pont ma szántam rá magam, hogy megnézem, a mi vicces Peter-ünk mit művel egy dokis sorozatban. Hamar kiderült, hogy nem a történet középpontjában áll, de valahol mégis kulcsfigura!! A karaktere, szerintem sokkal közelebb áll a valódi Peterhez. Dilis, infantilis humor, őrült arcok ilyesmik! Persze a 6. részben kiderül, hogy nem volt egyszerű gyerekkora ;)
    Imádom minden percet, amikor ott van, de mégis Jackie nővér a kedvenc. Meg az egész sorozat ironikus, szarkasztikus humorát bírom nagyon!! És hát a sajátos betegsége :) "Like Tourettes!" Persze nagyon sokszor szegény Peter-ünket találja meg Jackie nővér b***gatása!! No de nem úgy ;)
    Szóval én nem láttam a tweet-et, de ennek ellenére beírtam others-hez Peter Facinelli-ként. Remélem nem gond, hogy nem Dr. Fitch Cooper-nek írtam! De majd max megint szavazok :D Szóval én nagyon csípem őt is, és a sorozatot is! Kicsit nekem Dr House csak nővel, és inkább vígjátékosabb felfogás, mint nyomozunk a betegség után! És fontosabb a háttérsztori :) (És a fene vigye el, hogy még egy sorozat, amire rá kellett kattanni....)
    És kösz a posztot!! Pont gondoltam, hogy írok Nektek nem akartok e egy Dr Cooper-eset :D És így kiírhattam a véleményem!! :D
    Imádom a blogotok!! Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  2. Uhh, ez tényleg cefetül hosszú lett!! Na mára stand by-ba rakom magam!!

    VálaszTörlés
  3. Na, örülök, hogy írtál :)) Főleg, mert néha (egyre gyakrabban) van olyan gondolatom, hogy hagyom a francba az egészet, mert csomó időm elmegy vele (nem mintha sajnálnám, csak na.), aztán nem is érdekel senkit. De akkor csak nem teljesen ez a helyzet.

    Háát, Coop-ot én azért is nem erőltettem, mert mint írtam, nekem nem annyira bejövős, de persze ez is Peterhez tartozik, ő szereti csinálni, szóval néha igenis lesz Coop-os bejegyzés :)

    Amúgy nagyon jól megfogalmaztad azokat a dolgokat, amik az én fejemben is voltak. Hogy a Jackie nővér, ugyanaz, mint House, csak nőben, de meg nem tudnám mondani, Jackie nekem miért nem hiteles, amikor House meg igen. Talán mert túl sok mindenben mást mutat, mint ami. Szeretőt tart, miközben családja van, meg ez a drogos cucc - nekem erős volt, amikor a kislányának is majdnem jutott a cuccból, még az első részek valamelyikében. :S Jut eszembe - a kislányt épp az a Ruby Jerins játssza, aki meg Rob húga volt a RM-ben!!! Kicsi a filmes világ.

    És igen, Peter nagyon keveset szerepel, és magánemberként el tudnám fogani, hogy idióta, de így hogy dokit játszik meg nem. Dokiként nálam Carlisle az etalon :)))

    De azért, ha lesz netalán 2. évad nálunk, majd úgyis kap egy újabb esélyt... Ahogy ismerem magam.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok a hasonlóság, de mégis egészen más. Ennek szerintem több oka is van. Az egyik alapvető a nemi különbség, a másik pedig Dr. Cuddy hiánya! Mert ha megnézed igen ott is a kórházat igazgató néni, de itt egy kicsit elhasznált, kicsit kiöregedett szerencsétlenről van szó, akinek bárki beszól! Viszont Cuddy AZ ANYUKA, aki bárkit seggbe rúg ha olyat csinál, vagy akar csinálni (különösen ha Gregory-nak hívják). Ilyen szempontból itt elvész a kontroll. És nyilván a magánéleti szálak erősebben a kp-ban vannak. És egy boldog család életéről nehéz szaftos sorozatot csinálni. Ezért kell a hátfájás, ezért kell Eddie, ezért Mo-mo, meg a többiek is :) A kislánya, Gracie, pedig a RM-ben is imádni való volt. Annyi szép kislány szerintem. De itt még fiatalabb (2-3 évvel) és amilyen aggódó arcot vág, meg kell zabálni!!
    És igen Dr Cullen és Dr Cooper egymás mellé téve... hát... Dr Coopert nehéz családapaként elképzelni, ahogy irányít egy családot, kamaszokat kontrollál... inkább az aki beleviszi a rosszba.. és együttérzés?? Haha... amikor örömében üvöltözik, hogy egy meglőtt betege van!
    És sok olyan történik benne, ami meglepő! Igen a megcsalás, igen a gyógyszerek, és még sok egyéb (amit a volt kolleganővel művel...) De míg Dr House élvezetből szívózik mindenkivel, addig Jackie kicsit kiábrándult a világból az életből és ez jön belőle. És arra, hogy ilyen kiábrándult legyen okot kellett adni! Nem tudom milyen volt magyar hangokkal de gyanítom a szinkron sok káromkodás és beszólás szívét elvette...

    VálaszTörlés
  5. Hát, igazán jól írsz. Most már nemcsak lehet, hanem biztos, hogy alkalomadtán nekifutok újra a sorozatnak. :) Tényleg felkeltetted az érdeklődésemet. Én pár rész után feladtam a lelkesedést, és nemigen láttam töbet úgy 4-5-nél.

    VálaszTörlés