2010. november 27., szombat

Robert Pattinson Seventeen interjú

Érdekes kis gyorsinterjúra találtam, amit annak ellenére, hogy sok Seventeen-est láttam már lefordítva, számomra fontos helyen nem találtam. (mondjuk jelzem, nem járok Mo. össze RPattz oldalán, ezek valamelyikén biztos volt már a cikk, itt még nem, úgyhogy most jön)
Az az érdekes benne, hogy szerintem ez egy igencsak régi interjú lehet, bár dátumot nem találtam, de szerintem Rob Alkonyatos pályájának egészen elején készülhetett, ennek ellenére többször megemlíti Kristent, nem is akármilyen szövegösszefüggésekben. ;)
A képek persze frissek, innen származnak. Az interjú eredetije pedig itt.

1. Hány évesen csókolóztál először?
12

2. Melyik hírességbe vagy beleesve?
Kristen Stewart

3. Melyik az a divatirányzat a lányoknál, amely összezavar?
Úúúúh. A csizma.

4. Melyik az a csajos film, amit titokban kedvelsz?
Pippi Longstocking.

5. Mely TV műsorokat szereted legjobban?
Az American Idol-t [Megasztár kinti megfelelője] és az X-faktort.

6. Ki játszana téged az életedről szóló filmben?
Én magam, mivel ezután valószínűleg úgysem kapok másik szerepet.

7. Mi az álommunkád?
Zongorista szeretnék lenni.

8. Ha egy napra helyet cserélhetnél valakivel a világon, ki lenne az?
Valaki olyan, aki nagy tiszteletnek örvend, vagy nagy hatalma van. Mondjuk George Bush.

9. A családodból kihez állsz a legközelebb?
A kutyámhoz, Patty-hez.

10. Mi a kedvenc weblodalad?
A Youtube.

11. Melyik gyorskaja nélkül nem tudsz élni?
Mindegyik gyorskaját szeretem, de a kedvencem a hamburger.

12. Mi a legrosszabb szokásod?
Túl sokat beszélek.

13. Melyik számot hallgattad legutóbb az I-Pod-odon?
Nem emlékszem, melyik szám volt az pontosan, de James Brown Black Ceasar című albumának valamelyik száma.

14. Mit vásároltál legutóbb?
WC-papírt.

15. Miről álmodtál tegnap éjjel?
Kristen [Stewart]-ról.

16. Mennyi pénz van a pénztárcádban e pillanatban?
Többezer dollár.

17. Fejezd be a mondatot: Amikor 17 éves voltam…
Sokkal klasszabb srác voltam, mert nem tudtam ennyi mindent magamról.

1 megjegyzés: