2010. november 8., hétfő

Happy Day! Frissítve!

*Gondoltam ebbe a bejegyzésbe még belefér Esme szigete :) Hát nem tudom ti hogy vagytok vele, de most nagyon irigykedem szinte az egész stábra, sőt utálom őket. :D Vagyunk még páran szerintem akik szívesen eltöltenénk itt egy pár hetet. :)

Tehát, most már hivatalos, itt fogják forgatni a nászútas részeket :) Állítólag már elkezdték átépíteni a ház belsejét (bútorok, amiket Edward kecsesen szétzúz majd :P) , de valószínűleg innen nagyon kevés info fog kijutni, vagy kép, mert elég jól őrzik, ami a lentebbi képeken látszik is :S



Hát amikor én ma reggel megláttam ezeket a képeket, kb leestem a székről. Komolyan, hatalmas elismerésem a paparazziknak hogy ilyen hamar tudtak szolgáltatni "épkézláb" képeket.
A másik dolog...ahogy elnéztem a képeket felfedezni véltem a Twilight-ban szereplő Edwardot, aminek mellesleg személy szerint rettenetesen örülök, mert nekem az az igazi tinédzser, dögös Edward, és végre most talán vissza is tudják adni a képernyőn ezt.  Na de nem is húzom tovább, nézzétek a képeket:

annyira édes Kris és Rob :$


 


még több kép ITT


+video



twifans.com

1 megjegyzés:

  1. Wow. :)) Örülök neki, hogy Edward Cullen újra száguld :))) Jó újra látni rajta a vámpírsminket, és valóban helyes Edward lett belőle, bár nekem nem első-részes, hanem konkrétan egy 4. fajta különböző Edward. De nem baj, legalább jobb, mint a NM-os, azt annyira nem kedveltem.
    És úgy tűnik a képek alapján, hogy nem eshet nehezükre eljátszani a szerepet ;)

    By the way. A forgatagban csak úgy elvoltak, vagy azt is vették vajon? Nekem úgy rémlik, kb hermetikusan elzárva voltak a szigeten, édeskettesben. Vagy csak szelektíven olvasok? Homályosítson fel valaki, pls.

    VálaszTörlés