2010. november 16., kedd

Aprók

            

Szóval..mára készültem nektek egy nagyon kis passzentos interjúval, de a véletlen közrejátszott, és most kell keresnem egy új interjút, mert nem szeretném kitenni, úgyhogy ez egy kicsit tolódik :(

Azért is elnézést kell kérnem mert mostanában nem vagyok valami aktív az oldallal kapcsolatban, mert lázasan készülök a vizsgáimra, de igyekszem azért részt vállalni. Köszönet megint csak Ancsinak hogy ellát titeket mindig valami újdonsággal, azt még ígérhetem hogy az oldal hamarosan új kinézetet kap, amire remélem mindenki tetszését elnyeri majd :)

Továbbá ahogy Ancsi is említette elég kevés hír (értelmes hír)  szivárog a mi fickójainkról, úgyhogy most kicsit abból kell táplálkoznunk amit eddig kaptunk.
 

Emellett viszont hoztam egy-két újabb képet BD forgatásról, még Esme szigetén készültek a vízesésnél.



Még mindig apróságok.. találtam egy iszonyat jó képet, lehet már láttátok de be kell tennem ide. Kezdem elfogadni hogy ez a kislány fogja játszani Robert lányát a BD-ben, Nessiet. Komolyan.. még hasonlítanak is egy kicsit. :)

Ki nem hagyhatom!
Robert-el kapcsolatban meg kell említenem hogy ugyebár megjelent a Remember Me DVD immár nálunk is, magyar hanggal, extrákkal, BTS videókkal...stb. Amiról muszáj beszélnem az a hang..a szinkron hang. Tudom, már sokszor elmondtam, de egyszerűen nem hiszem el hogy Tyler karakteréhez hogy válaszhattak egy ennyire tunya, silány, semmilyen hangot :S Ezzel nem magát a személyt mínősítem, távol álljon tőlem, de az ő hangja NEM illik Tylerhez. Bad Casting..  Annyira le tudja rontani a film élvezeti részét hogy én senkinek sem ajánlom. Többet vártam, sokkal többet .. :(

DE! még mindig jobbak vagyunk mint az orosz szinkron a new moonnál xD

1 megjegyzés:

  1. Jah. Akartam is kezdeményezni - sőt, akkor most kezdeményezem - hogy írjunk egy Vélemény-es bejegyzést a Remember me-ről és ennek kapcsán a magyar szinkronokról is. Amúgy Rob szinkronja kapcsán egyetértünk. Szerintem is elcs*szi a filmet. Egyszerűen Tyler olyan "jófiú"s lesz tőle, kihal belőle az a lázadó kölyök, ami nagyon sokat adott az eredetihez. Kárérte.

    VálaszTörlés