2010. november 19., péntek

Jackson hétköznapjai és egy apró Kellan hír

Jackson továbbra sem tétlenkedik, csak győzzük követni, amit ő végigcsinál.

Egyrészről folyamatban van számára az 'Aim High' forgatása, amely olyan középiskolásokról szól, akik tanulmányaik mellett kémkedéssel is foglalkoznak, és így egyfajta kettős életet élnek. A sorozat webes sorozat lesz, úgyhogy fogalmam sincs, vajon egyszer viszontláthatjuk-e TV-ben is. Ennek kapcsán mindenféle edzéseket is kell végeznie, és egy-egy (nem túl jó minőségű) kép került ki az edzésről és a forgatásról is.
Amúgy érdekes dolog, hogy Jackson a maga közel 26 évével ennyire sok helyen játszik tinédzsert. Twilight-ban is, most a Hihetetlen családban is gimis srác, és ebben az 'Aim High' című, műfaját tekintve thriller-sorozatnak is. Ti mit gondoltok erről? Belefér még Jackson külseje a középiskolás kategóriába?

  

Másrészt Jacksonnal lenn van a bandája is Baton Rouge-ban, így Jackson szabadidejében új albumot készít, koncertezik a 100Monkeys-zal. A nagy érdeklődésre való tekintettel a csapat filmes webnaplót készít a közeljövőben, amelyen színfalak mögötti videókat, klipeket láthatunk, és állítólag akár Twilight-os arcokat is. Úgy legyen. A fenti linken találtok egy videót, amelyben Jackson erről beszél, én azonban egy másikat tennék be, amelyben a banda egy vidámparkos estéjéről és legutóbbi koncertjéről láthatunk képeket:




És végül Kellan filmjéről a Warrior's Heart-ról egy aprócska friss infó: mégpedig arról van szó, hogy lett forgalmazója a filmnek, mégpedig a CAMELOT ENTERTAINMENT, vagyis kinn már biztosan mozikba kerül, és nagyon-nagyon remélem, hogy ez itthon is így történik majd.

Végezetül pedig még egy exkluzív videó, merthogy ennek a filmnek már fenn van pár jelenete a YT-on, szóval aki szeretne egy kicsit belelátni a film hangulatába az mindenképp nézze meg az alábbi videót. Vigyázat: Ashley-Kellan csókok is csattannak!! :)


6 megjegyzés:

  1. 100Monkeys videó nagyon tetszik!! Jackson az ördögi hajjal :) És szerintem gond nélkül eljátszhat tinédzsereket!
    Sokat hasonlítják Őt Johnny Depphez (szeretjük őt is nem kicsit) és szerintem is hasonlít! Mr Depp munkáira is úgy tekintek, hogy az őrült, tébolyodott, vagy csak szimplám gyermeteg módon zavart, szerény karaktert valami döbbenetesen játszik!! És igaz ezek végletesek, de valami ilyesmi van Jacksonban is. Vagyis én ilyesmit érzek. Az arca alapvetően egy kedves, minden rossz nélküli 6-8 éves kisfiúra emlékeztet! De ugyanakkor erős vonalai vannak az arcának! Azért lehet, hogy csak 26 éves, de elég sok mindennek el lehet adni az arcát! :)

    Továbbá azt szeretném megtudni, hogy megjelent e már valami 100Monkeys cd, vagy zene, vagy csak a youtube-on tudom meghallgatni a zenéjüket koncert felvétel minőségben?! Vagy mik a lehetőségeim! Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, hogy kinn van CD-jük, sőt DVD-jük is. Most, hogy hirtelen rákerestem zeneboltok kínálatában, nem találtam itthoni elérhetőséget. Azonban az internet nagy kincsesbánya, ha más nem, egy-egy (ill. mivel sok kicsi sokra megy...) szám frankón megtalálható mp3-ban, csak a megfelelő módon kell ráguglizni ;)
    Én egyelőre csak ennyit tudok, de remélem, majd jön Kim, ő a Jackson-felelős ;), hátha tud bővebbet...

    VálaszTörlés
  3. Itt vagyok, ragyogok :)
    KRÉ a 100 Monkeys-nak már több kislemeze is megjelent amcsiban, de egy pár ilyen élő felvételes mert hát annyira nem volt eddig közismert banda, meg a zenéjük sem mondható mindennapinak, de nemrég kijött egy stúdió album is, ami szerintem nagyon jóra sikeredett :D mondom ezt én amikor imádom őket xD
    belinkelek egy oldalt ahol bele tudsz hallgatni a számokba ( egyébként meg is lehet venni itt) és utána esetleg gugliban rákereshetsz :) mp3raid-en általában fent szoktak lenni :)

    http://www.100monkeysmusic.com/music/

    VálaszTörlés
  4. Ohh!! Nagyon szépen köszönöm!!!
    Majd rászabadulok egy szünetemben! :)
    Tudtam én, hogy csak kérdezni kell és akkor készséges válaszokat fogok kapni :D

    VálaszTörlés
  5. Oh, tegnap begyűjtöttem néhányat :) Most újult erővel vetem magam bele az írásba és persze szól a háttérben :) Tényleg elég egyedi a zenéjük! Nehéz besorolni őket valamelyik kategóriába! Attól függ melyik számukat hallgatod! De a blues-os alap nagyon bejön :) Makes me relaxed :P Ugyanakkor meg néha kicsit előjön az alternatív rock, vagy punk rock :) és végül a klasszikus Beatles-es hangzásvilág :)
    Szóval Kim könnyen lehet, hogy csatlakozom a klubhoz :P

    VálaszTörlés
  6. Hát örülök ha tényleg tetszik, mert elég kevésember érez rá a zenéjükre, én takarítás közben gondoltam belehallgatok és első hallásra szerelem volt *-* ráadásul az a jó hogy mindegyiknek ilyen különleges hangulata van, pl a kedvencem a keep awake, hát annak a szövege isteni xD
    Jó írkálást :)

    VálaszTörlés