2010. november 14., vasárnap

Peter jótékonysági akciója

Mint azt pár napja már írtuk, Peter egy újabb jótékonysági akcióban vett/vesz részt. Tudjátok ez az, amely során saját kezűleg sütnek sütit, és ezt próbálják eladni 2 társával versenyben.
Ennek kapcsán készült Peter-rel egy gyorsinterjú, amit természetesen elhoztam Nektek. Peter még ennek a komoly témának kapcsán is laza, természetes és humoros tud maradni, amellett, hogy amit csinál, az nagyon felelősségteljes és szép dolog.


Mesélj erről a hírességek sütnek sütit akcióról, amelynek bevételeit a 'Cookies For Kids Cancer' alapítvány javára ajánlottátok fel!
Imádom a sütit, viszont gyűlölöm a rákot. Ezért aztán Joan Cusack, Jayma Mays és én csinálunk egy internetes sütivásárt, amelynek bevételeit gyermek-rák kutatás céljaira ajánljuk fel. Versenyzünk, hogy ki gyűjt több pénzt!

Mi a titka annak, hogy ilyen remek sütit tudsz sütni? 
Az, hogy szeretettel csinálom - ez a legfőbb hozzávaló - de ha elárulnám a teljes receptet, meg kellene, hogy öljelek. Valójában azonban otthon nemigen szoktam sütni. Az a titok, hogy boltban veszem a sütit, de elrejtem a csomagolást, egy tálcára teszem a sütiket, és úgy teszek, mintha én csináltam volna.

Anyukád megtanított egyáltalán főzni?
Isteni vodka szószos tésztát tudok készíteni. Ez volt a specialitása. 60. születésnapjára egy könyvben összegyűjtöttem az összes receptjét. Azt hitte, egyfolytában főzök, mikor minden nap felhívtam a következő recept miatt. Aztán nekiadtam az eredeti példányt, a többi családtag pedig egy-egy másolatot kapott belőle.

A cikk eredetije itt, a szupertitkos sütirecept pedig itt található. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése