2010. november 18., csütörtök

Kellan átváltozott :)

Hoztam nektek pár képet Kellanról ugyanis részt vett a GQ "Men of the Year" partiján és szuperszexi üzemmódra váltott :)Aztán tegnapelőtt sikerült a paparazziknak készíteni pár képet róla, amint elhagy egy nightclubbot, egyedül. Ezt azért említem meg, mert nemrég ellepte a sajtót hogy Kellan és Anna szakítottak "ismeretlen" okok miatt, viszont pár napja felkerült egy olyan kép internetre amin együtt vannak( a kép egyébként olyan mintha Anna Kellant  akarná meglesni egy kocsi mögül :D ) .. igaz, Anna egy vörös parókát visel! Gondoltam nem olyan nagy hír, de azért megosztom.

Visszatérve Kellan hihetetlen külsejére, ahogy látszik is elkezdett kicsit Emmett-esedni :D aminek én nagyon örülök, mert szerintem sokkal jobban néz ki barna hajjal :)


5 megjegyzés:

  1. A szupertitkos randevúról már az a hír járja a kinti bulvársajtóban, hogy csak egy gyors szex volt. Még képek is vannak a motelszobából, ahol az eset - állítólag - megesett. Hát. Szóval bulvárkategóriában a kintiek sem jobbak, mint itthon. Úgyhogy erről ennyit.

    VálaszTörlés
  2. szupertitkos randevú??? :O kivel?mivel? :D

    VálaszTörlés
  3. Az exével, az AnnaLynne McCord-dal.
    Itt van pl. egy cikk, angolul, és bár szívesen fordítok, bulvárt nem fogok...
    http://www.hollywoodlife.com/2010/11/18/kellan-lutz-annalynne-mccord-secret-hotel-sex-meeting-details-twilight/

    VálaszTörlés
  4. És ha nem elég maga a cikk, akkor tessék szavazni.... :S Miért találkoztak így titokban??

    Ha a diplomámba tudnék ennyi kamu cuccot írni, amennyit a bulvár kiszül magából, akkor már rég kész lenne, úgy hogy a képeket is kézzel rajzoltam... :)

    VálaszTörlés
  5. KRÉ igazából senki sem tudja hogy miért találkoztak így titokban de vannak különböző elméletek... miszerint ugye nem is találkoztak csak AnnaLynne követte őt, a másik verzió hogy be akarják csapni a sajtót ( aminek nem értem mi értelme lenne) a harmadik verzió hogy just sex volt :D Fogalmam sincs. Mondjuk engem nem ver földhöz ez a hír, mert annyira nem is szimpi a csaj.

    VálaszTörlés