2010. december 28., kedd

Tádáám!

Nos, amint látjátok új külsőt kapott az oldal, nekem annyira nem nyerte el a tetszésem, de ez már a harmadik verzió volt ami csináltam és rájöttem hogy alkotói válságban vagyok :D Ezúton szeretném leszögezni azt is hogy már igazán régen kaptunk valami normális, dögös photoshoot-ot a fiúkról, és miért nincs olyan amin mindannyian rajta vannak? Lehet hogy csak nekem vannak nagy elvárásaim, de az hagyján hogy jövő év végén láthatjuk majd újra őket a vásznon, de az hogy szinte semmi hír nem szivárog ki sehonnan, na az már bosszantó!
Egyébként a fejlécre azért csak Rob és Kellan  került, mert képtelen voltam találni olyan képet mind a négyükről ami passzolna a másikhoz. A következőre már megpróbálom összehozni hogy mind rajta legyenek.

Emellett  nekem volt egy kis tervem így a jövőre nézve, szépen be volt ütemezve a srácok filmjeinek megjelenése, erre valami megint közbeszólt és a WFE-t 2011. ápr 15.ei premierjét átrakták 22-ére, ismeretlen okok miatt. Jó, lehet hogy csak pár nap de akkor is.. ha már csak bele gondolok abba hogy 2012-ben lesz vége a BD-nek.. addigra már lehet a kis pszichiáteri székemben fogok csücsülni. No mindegy, ez nem ide tartozik :)

Szép napot, Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése