2010. december 1., szerda

Aprók! Játék?

Gondoltam talán egy kicsit felpezsdíthetnénk az oldalt, mert szomorúan látom hogy nem igazán hagytok magatok után  kommentet, pedig annál jobb érzés nincs amikor feljövünk az oldalra, és olvashatjuk a hozzászólásaitokat, mert így látszik hogy érdekel titeket az adott téma.
Szóval kitaláltam egy amolyan "játék"féleséget, aminek a neve True or False? (igaz vagy hamis) lenne. Szerintem nem nehéz kitalálni hogy miről fog szólni, de azért persze mindenképp leírom.
Tehát, egy héten mindig lenne egy nap amikor ezt a játékot lehetne játszani, igazából csak a szórakozás kedvéért. A lényeg hogy pl.: leírom hogy  Peter fiatal korában magára tetováltatott egy mintát, amit azóta már eltávolíttatott xD - ez szar példa, de szerintem mindenki érti hogy miről diskurálok. Aztán ti kommentben oda írjátok hogy helyes-e az állítás, vagy sem.
Tudom nem valami nagy ötlet, de remélem azért lesz ilyen összekovácsoló ereje :D

Fontos!   
Ezt persze ti döntitek el, ha nem érkezik komment, akkor hanyagolom az ötletet. Szóval hozzászólásban várom hogy mit gondoltok!

Hírek!

Múlt héten annyiféle pletyka kezdett el keringeni Robról, hogy azt sem tudom hol áll a fejem :)
Ezért most utána jártam, hogy mi igaz és mi nem. :)

1,A legjobb amit meg kell osztanom veletek, az az, hogy miközben Robert és Kristen forgatták a BD "bizonyos részeit" Rob teljesen bepánikolt állítólag, hogy ő ugyan nem akarja bántani Kristent. Ez az ominózus pillanat az ágyban zajlik, amikor Edward és Bella átesnek a "szentkeresztségen" és Bella testén egy csomó kék-zöld folt fog megjelenni, de ezt már mindannyian tudjuk. A lényeg hogy bennfentesek szerint Rob annyira beleélte magát hogy azt hitte tényleg ő okozta a sérüléseket Krisnek, és kijelentette hogy ő erre nem képes.

Ez úgy badarság ahogy van, nem is értem hogy az ilyeneket honnan szülik az újságírók. 
Ancsi közben felhívta a figyelmemet egy másik cikkre is, úgy tűnik lehet Robot tényleg aggasztja ez a dolog egy kicsit, így már elképzelhető a második felvetésem :D

( legközelebb mi lesz?Rob megőrül és Edwardnak képzeli majd magát és kiszívja a stáb vérét ?:D )


2,  Állítólag Kristent és Robot felkérték a Dancing with the Stars producerei hogy a következő évadjukban szerepeljenek. Persze, ezek is csak híresztelések, de a GossipCop megerősítette hogy ilyen felkérés meg sem történt. Tehát nem hogy nem fogadták el, de meg sem hívták őket :D Egyébként igen, abszolút el tudom képzelni Robot lakkos cipőben, Krist meg ilyen flamingó jelmez szerűségben és ilyen salsa stílusban. -.-":D

3 megjegyzés:

  1. Ezzel kapcsolatban én is találtam egy cikket, ám abban az van, hogy Rob azon pörög, hogy ezekhez a jelenetekhez testdublőrt kellene alkalmazni Kristen helyett, mert 1. szerinte ez azon Alkonyat-rajongók előtt, akik imádják Bellát, rontaná Kristen hírnevét, [nem én fordítom ilyen szarul, ez ennyire logikátlan], 2. nem bírja a gondolatát sem, hogy fájdalmat okozzon neki.
    De a tény tény, Rob -állítólag- kicsit kiborult.
    Forrás: http://living.oneindia.in/insync/2010/robert-pattinson-disturbed-breaking-dawn-301110.html

    Van viszont még egy Rob-Kristenesem, azt mindjárt lefordítom, és berakom!

    VálaszTörlés
  2. Én mondjuk nem itt olvastam, de ez már a harmadik verziója amit látok :D:D mindenhol raknak hozzá meg elvesznek, azért javítom :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik az ötlet! Mert gondolom lenne igaz, is, de akkor valami igazán kevesek által tudott infó kell, hogy izgi legyen :) És így olyan dolgokat lehet megtudni a szépfiúkról, ami nincs minden oldalon fent :D Én pedig imádom az ilyen infókat! Mondhatni thumbs up az ötletért!

    VálaszTörlés