2010. december 7., kedd

Mindenség!

Srákok!  Készültem nektem egy jó kis cikkel, de mára nem lesz időm befejezni, szóval holnap délutáni órákban már mindnképp készen lesz. Gondoltam addig is be rakok valami apró-cseprő hírt, de ahogy körbe néztem rájöttem hogy nagyon nem történik semmi. :( Mindenki utazgat egyik forgatási helyszínről a másikra, erre megy, arra megy...  stb :D Azt meg feleslegesnek tartom hogy mindenféle pletykát lefordítsak pl.: Nina ( Rob volt barátnője) azt nyilatkozta hogy biztosan jó apa válik Robert-ből, mire már pár újság azt vélte ebben a kis szösszenetben felfedezni hogy talán akar még valamit Robtól... szóval szerintem hagyjuk is :)

Persze azért valami kis apróságot sikerült találnom.
Biztos emlékszünk még arra amikor az Eclipse forgatása során olyan tweetek jelentek meg hogy Jackson forgatás közben megsérült, rosszul esett stb.. hát hoztam egy kis videót a dvd-ről amiben láthatjuk ahogy Kellan fejbeveri Jacksont (szigorúan csak a szerepükben), persze véletlenül, de ezt is szegény Jazz szenvedi meg,  és ahogy lenni szokott itt is nevetésbe fullad az egész :)
Egyébként Jackson Baton R.-ban sem pihen, koncerteznek a bandával, és szórakoztatják a nagyérdeműt. istenem de el akarok menni egy koncira *-*




+ tényleg apróság, hoztam egy kis képet az eclipseből, ez is a dvdről van, egy bts kép amin Edward és Bella látható. Nekem valamiért kifejezetten tetszik ez a kép, pedig nem valami előnyös :D

1 megjegyzés:

  1. Azért vicces Jackson mögött rögtön a dublőre :-D
    Kicsit olyan, mintha kettős látásom lenne ;)

    VálaszTörlés