2010. december 18., szombat

Jackson Rathbone Kids National Geographic mini-interjú

A Nickelodeon TV és a NG Kids a Last Airbender-rel kapcsolatban tett fel néhány kérdést Jackson-nak a Last Airbender forgatásának kulisszatitkaival kapcsolatban, ezt olvashatjátok most!

Kérdés: Az utolsó léghajlító című mozifilm a Nickelodeon Az Avatar: Az utolsó léghajlító című rajzfilm-sorozatán alapul. Milyen volt rajzfilm-figurát alakítani?
Jackson Rathbone: Nagy rajongója voltam a Nickelodeon sorozatának, úgyhogy nagyon izgatott voltam, amiért életre hívhatok egy animációs sorozatot, amelyben harcművészetek, fantasy elemek és szoros családi kötelékek is megjelennek. Hónapokig edzhettem, egy ilyen fantasztikus szereplőgárdával és stábbal ismerkedhettem meg, hát kívánhatnék ettől többet?

Kérdés: Karaktered, Sokka, a húgával ellentétben nem tud uralkodni egyetlen elemen sem. Ha lehetne választani, te melyik elemen szeretnél uralkodni?
Jackson Rathbone: A vízen: ez a legalapvetőbb elem ugyanis a Földön és a testünkben is.

Kérdés: Milyen volt Nicola Petz-cel (Katara, Sokka húga), és Noah Ringer-rel (Aang megtestesítője) együtt fogatni?
Jackson Rathbone: Ők mindketten nagyon aranyosak. Jó volt látni, ahogyan fejlődnek, mint színészek, emberek és harcműveszetekben is egyre jobbak lesznek. Nagyon sokat tanultam tőlük, és remélem, ők is tőlem. Igazából olyan volt, mintha Nicola a húgom, Noah pedig az öcsém lenne, ami nagyon jó volt, hisz nekem az sose volt. 


Kérdés: Milyen volt a film elején látható grönland-i részeket forgatni?
Jackson Rathbone: Iszonyú hideg volt! Mégis nagyon jól éreztük magunkat a hideg ellenére - hócsatákat vívtunk, szánkóztunk, szánhúzó kutyák vonyítására aludtunk el, és mikor felébredtünk, láttuk, amint a nap sugarai lassacskán elárasztják ezt a békés tájat. Imádtam!

Kérdés: Mi volt a grönlandi forgatáson a legnagyobb kihívás?
Jackson Rathbone: A grönlandi forgatáson tagadhatatlanul az volt a legnagyobb kihívás, hogy a jeleneteinkben  egyszerűen végig tudjunk sétálni anélkül, hogy elesnénk. Minden csupa jég volt!



Kérdés: Az Alkonyat: Napfogyatkozás tapasztalatai mennyiben segítették Az utolsó léghajlítóban való jeleneteidre való felkészülést?
Jackson Rathbone: Ami azt illeti, Az utolsó léghajlítót néhány hónappal a Napfogyatkozás előtt forgattam. Szóval épp fordítva történt. A legnagyszerűbb dolog, amit itt megtanultam, az az, hogy hogyan koncentráljak a harcjelenetek felvétele közben. 

Kérdés: Tele van a naptárad a zenekaroddal, a 100Monkeys-zal való fellépésekkel is. Milyen hasonlóságok figyelhetők meg a zenészi és színész munkáidnak alkotói folyamataiban?
Jackson Rathbone: Én mindkét művészi folyamatot olyan természetesen és őszintén közelítem meg, amennyire csak lehetséges. A művészet a lélek kifejeződése. Mindig szerettem, ha szórakoztathatok, vagy ha engem szórakoztatnak. 

Kérdés: Az elmúlt évek során hatalmas rajongói bázisod jött létre az Alkonyattól elkezdve Az utolsó léghatítón át a zenei tevékenységedig. Mesélj a rajongóidról: különböznek valamiben vagy mind nagyon hasonlók?
Jackson Rathbone: Azok a csodálatos emberek - akiket van szerencsém rajongóimnak nevezni - tették lehetővé, hogy előadóművészi karriert építhetssek fel, és szórakoztathassam az embereket. Folyamatos rajongásuk és támogatásuk nélkül nem lennék képes azt tenni, amit teszek. Maximális alázattal és köszönettel tartozom. Köszönöm mindannyiótoknak!

Kérdés: Mesélj nekünk egy kicsit arról, mire számíthatunk tőled a jövőben!
Jackson Rathbone: 2011 februárjában jelenik meg a 100Monkeys második nagylemeze, de előtte még kiadunk egy-két kislemezt, és megjelentetünk néhány videóklipet a közelgő albumról. Nemrég írtam alá egy szerződést arról, hogy az 'Aim High' című sorozatban producerként és színészként is szerepeljek. A sorozatot néhány hónapon belül leforgatjuk, szóval figyeljétek a további híreket. Szeretek mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése