2010. december 13., hétfő

Facinelli nosztalgia

Hírek terén továbbra is pangás van. Aki bulvárra vágyik, itt talál Robert cikket, a magam részéről kezdem kicsit unni, hogy arról cikkeznek, hogy vették fel a szexjeleneteket. Nyilván nem ez a legkönnyebben forgatható része a sorozatnak, de kicsit azt gondolom, hogy ez az ő dolguk.

Peter-ről annyit tudni, hogy ha minden igaz, végzett a Jackie nővér 3. évadának felvételével, kicsit jótékonykodott, és most majd a Breaking Dawn-nal folytatja. 

Twitterén azonban elárulta, hogy összefutott néhány rajongóval, akik arról panaszkodtak, hogy kimaradtak életükből a Halálos iramban c. TV-sorozat (nem a mozis!!) epizódjai. Hogy kicsit enyhítse fájdalmukat (amit egyébiránt én is át tudok érezni ;) Peter nosztalgiából belinkelt egy rajongói videót twitterére, amely ezen sorozat jeleneteiből válogat. Vigyázat, nagyon dögös!!! :) Az eleje főleg.
Ha pedig tetszett, lehet rá küldeni egy szavazatot. Most Ő van lemaradva. Nem is értem.

1 megjegyzés:

  1. Igazából én is azon tűnődtem hogy miért nincs valami normális "épkézláb" hír :@ én is max kirakom az interjú másik felét :)

    VálaszTörlés