2010. december 9., csütörtök

Peter- short interjú :)

Gondoltam egyet és kettőbe szedtem egy Peter interjút, így több napra jut kisebb adag :) remélem ezt az interjút még nem fordították le 80-an szóval csak imádkozom hogy legyen benne számotokra érdekesség :) És tessék kommentelni, mert kezdek megharagudni :)



B.: Peter, köszönöm hogy szakítottál időt ránk. Huh egy csomó rajongód van! Nézegettem a vendégkönyvedet a weboldaladon és észrevettem hogy az utolsó bejegyzés egy svéd rajongótól származik. Azt írta, hogy a kedvenc karakterei Carlisle Cullen és a „ mell kidugogatós Nurse Jackie”.


Peter: Ez komoly? Az én vendégkönyvemben? Csak hébe-hóba szoktam megnézni, de úgy tűnik sűrűbben kellene nézegetnem. Ez jó .


B.: Harmincöt éves éves vagy ( az interjú idején), nem gondolod hogy kicsit fiatal vagy ahhoz képest hogy 3 gyermeked van, ráadásul az egyikük már 12 éves? Kicsit korán kezdted.

Peter: Igazából úgy érzem, hogy inkább még későn is. Hát három gyerek mellett muszáj fiatalon tartanunk a lelkünket, mert a gyerekekkel együtt mi is újra tinik leszünk. Új tapasztalatokat szerzünk, mint például az hogy a lányom focizik és ő tanított meg engem is focizni. Könyveket is olvastam erről, nem hülyeség.



B.: Amikor arra gondolok hogy egy vámpíros film ennyire képes a generációs ellentéteket feloldani, az hihetetlen. Na de, milyen egyedüli férfinak lenni a háztartásban?

Peter: Nekem három nővérem van és velük nőttem fel. Azt hiszem én már megszoktam hogy nők vesznek körül. Én tökéletesen elégedett vagyok az ötösömmel. A Facinelli ötössel. A feleségem fiút szeretne, de nekem ez nem igazán számít. Mindketten fiatalok vagyunk, és ez elég nekem.

B.: Mint egy félig olasz-amerikaira, jellemző a te családodra is a megszokott sztereotípia? Hangoskodás?  Rengeteg érzelem?

Peter: Hát amit fiatal koromban megszoktam, az az hogyha egy étel finom, akkor azt meg kell dicsérni nagyon. Ezt eléggé beleneveltem a családomba. Nálunk a vacsoraidő nagyon fontos, mindent megbeszélünk és elég hangosan. Ráadásul túl kiabáljuk egymást, ezért kitaláltam egy új dolgot. Kaptam egy fa kis csillagot és elneveztem „beszélő csillagnak”, amit körbe adunk és csak akkor beszélhetsz ha nálad van a csillag. Így felváltva beszélhetünk és nem beszél mindenki egyszerre. Vicces amikor valaki elkezd beszélni és a két éves lányom dühös lesz és leteremt hogy „Nincs nálad a beszélő csillag”.

2 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy nem tőlem vársz kommentet, de nagyon örülök az interjúnak, mert úgy jöttem haza, hogy na-mostmár-aztán "muszáj" neki esni egy Peter-interjúnak, mert róla nagyon kevés az infó manapság. És amúgy is szívesen olvasok Peter-ről :)

    VálaszTörlés
  2. A te kommentednek is örülök :)

    VálaszTörlés