2010. december 14., kedd

Rob-zóna

Ma csak egy nagyon aprócska bulvárral jöttem, és egy képpel, ami már kinn van több, mint egy hete, de ide talán még nem került ki.

Az egyik kinti bulvárújság rajongói elbeszélések alapján számol be arról, hogy nemrégiben az Alkonyat-stáb egy közös vacsorán vett részt, ahol természetesen Rob és Kristen is jelen volt, a szóbanforgó hírforrások pedig rájuk fókuszáltak. És bár igen, ez a magánéletük, ezúttal is csak azért vagyok hajlandó írni róla, mert nincs más olyan jó olvasni ;)

A források szerint a pár kézenfogva érkezett. "Sokan ott voltak a szereplők és a stáb tagjai közül. Egy különteremben voltak, és úgy tűnt, nagyon jó a hangulatuk. Mindenki igazán jól érezte magát.", hangzik a tudósítás.
"[Robert és Kristen] Egymás mellett ültek, és a vacsora ideje alat többnyire beszélgettek. Rob követte Kristen-t, bárhová is ment, és fordítva. Általában egymás kezét fogták, amikor azonban felálltak, hogy a többiekkel is beszélgessenek, Rob átkarolta Kristent. Nagyon aranyosak voltak. És senki nem volt meglepve egymás iránti rajongásuk láttán."






A másik, amit mindenképpen szerettem volna, ha itt is megjelenik, az a legfrissebb Bel Ami still-ek egyike. Az a helyzet, hogy egyre inkább azt gondolom, hogy valami kegyetlenül jó lesz az a film. A szó legszorosabb értelmében. Ezeken a képeken valami olyan hűvös vonzerő sugárzik Robert-ből, ami elég nehezen megfogható. Egyre kíváncsibban várom a filmet. És Ti?? 



1 megjegyzés:

  1. Én is nagyon várom már a Bel Ami-t, kiváncsi vagyok hogy mennyire lesz más Robert játéka:) De most inkább rá vagyok állva a WFE-re ):

    VálaszTörlés