2011. március 13., vasárnap

Szülinapos

Tudom, hogy páran várjátok már Kellan születésnapos estéjének izgalmas krónikáját. Lassan gyűlnek a hírek és infók a szülinapról, amely társasági esemény lett Los Angeles-ben. Egyébiránt az este folyamán a Night Club vendégei nem pusztán Kellan-t köszönthették születésnapja alkalmából, hanem egyúttal Kellan bátyjának, Brandon Lutz-nak a legénybúcsúja is megrendezésre került. Az eseményen még egy Lutz, Kellan édesapja, Brad is részt vett. 


    


Update:
Időközben a KLO-ra már még több kép is megjelent a szülinapos "jóllakott óvodás"ról ;), úgyhogy adunk az esztétikai élménynek, Kellan rajongók, lehet gyönyörködni :))
[Mondjuk én nem vagyok egy divatdiktátor, de vannak gondolataim Kellan szülinapos szerkójával kapcsolatban, de talán mindenkinek jobb, ha ezeket a nézeteimet megőrzöm magamnak ;)]

    

  
Még több, és nagy méretű képek a KLO galériájában

5 megjegyzés:

  1. Ez most egy kicsi gonosz lesz, de Kel ezen olyan mint egy jóllakott óvódás :D:D
    Ettől függetlenül ugyanúgy bejön.. mármint ez nem von le semmit az értékéből :D DEtényleg feszülnek azok a ruhák... bizonyos helyeken xD najó abbahagytam.
    születésnapos <3 :]

    VálaszTörlés
  2. Hát most milyen legyen? Meg van hatódva, hogy az egész NightClub őt ünnepli ;)
    De nekem is bejövős a kép :))

    VálaszTörlés
  3. Úúú "kicsi" Kellan *-* Imádom barna hajjal, és szerintem nagyon aranyos ezeken a képeken xD néhol tényleg ilyen napközis ovis beütése van, de én így szeretem :D

    VálaszTörlés
  4. kis édes :))) akkor ezek szerint Brandon elkelt.. nem baj, a helyesebbik Lutz szabad préda :P de ez a pulcsi, valahogy nekem se jön be (bár legalább feszül... khmmmm *ártatlanul pislog*)
    imádom, bár nekem szőkén az igazi :$ <3

    VálaszTörlés
  5. Ezzel a pulcsival szerintem is csak egyetlen dolgot lenne érdemes tenni: letépni Kellanről ;)
    Viszont ezek a vakító kék szemek... Kár, hogy ebből nem látszik semmi a Twilight-filmekben :)

    VálaszTörlés