2011. március 26., szombat

Napi aprók

Nem lesz Kellan Bourne utódja

A Bourne örökség című film főszereplőválogatása következő állomásához érkezett, és immáron négyre csökkent a lehetséges főszereplők száma. A lehetséges főszereplők jelen pillanatban: Luke Evans (Titánok harca),  Joel Edgerton (Artúr király, 2004), Dominic Cooper (Egy lányról) és Garrett Hedlund (Tron: Örökség).

Jake Gyllenhaal, Michael Fassbender és Kellan Lutz kiestek a rostán. Kár :(

forrás

Girlfriend az amerikai mozikban

Sokat írtunk ősszel Jackson filmjéről, a Girlfriend-ről, amely mindenféle fesztiválokon jelent meg, azonban a nagyközönség még nem láthatta. Nos, a nyáron/koraősszel megtehetik, mert a Hannover House kiadja kinn a filmet, a forrás szerint "válogatott piacon" jelentetik meg. Abban ugyan nem vagyok biztos, hogy ez pontosan mit is jelent, de ha azt, hogy ezek után nagyobb eséllyel adnak ki DVD-t, ami akár hozzánk is eljuthat, akkor én mindenképp üdvözlöm az ötletet.
Emlékeztetőül: A film egy Down-kóros fiatalember életébe enged bepillantást, aki szerelemes lesz egy egyedülálló anyába, akinek előző kapcsolata is megnehezíti életét...


Robert Pattinson 'Éhezők viadala' rajongó

A héten megjelent Entertainment Weekly interjúból (aminek magyar fordítását itt találjátok), hogy Robert is olvasta, és nagyon is kedveli az Éhezők viadalát: "Tavaly találtam rá, és nem is tudtam, hogy ilyen nagy sikere van világszerte. Tökjó! Jó film lesz belőle!"

Az MTV oldalán egy remek kis montázst is mellékeltek nekünk a témában :)

És bár nem szervesen kapcsolódik ide, a srácokhoz, de a készülő filmnek van még más Alkonyatos kötődése is: A Bree Tannert alakító Jodelle Ferland is szívesen búja a főszereplőnő Katniss bőrébe, akinek szerepére még a Jane-t alakító Dakota Fanning húga, Elle Fanning neve is felmerült. Amúgy meg kőkemény és kegyetlen, mégis nagyon izgalmas könyv ez az Éhezők viadala, én megértem, hogy Robert-nek is tetszik :)

Új still a Loosies-ból

Ésvégül Peter sem marad ki, akivel szintén készítettek egy komolyabb interjút, amit a Twinformos lányok már szintén lefodítottak :)), és itt el is olvashatjuk, nekem így már csak a képet kell beillesztenem, amelyet a filmből kaptunk:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése