2011. március 16., szerda

A 10 legjobb idézet Roberttől

Az MTV nagyon rá van kattanva erre a pénteki élő interjúra, ezúttal Rob - általuk legjobbnak vélt - 10 idézetét osztják meg velünk, időrendben onnantól kezdve, amikor még nem is tudtuk ki is ez a srác, egészen napjainkig. 

10. "Most először találkozok egyszerre ennyi Alkonyat-rajongóval. Meglátjuk. Kicsit izgulok miatta." - nyilatkozta Rob a 2008-as Comic Con-on.

9. "Az a legrosszabb benne, hogy szinte minden áldott nap dolgoznom kell, amihez azt hiszem, soha nem fogok hozzászokni." - válaszolta Robert az Újhold premierjén arra a kérdésre, hogy mi a hátránya annak, hogy ő alakíthatja Edward Cullen-t. Szegény ;)

8. "Nem láttam Taylort, csak közvetlenül a forgatás előtt. Amikor visszatért, úgyanúgy reagáltam, mint mindenki más: Jézus, most majd mehetek én is kondizni." Mesélt Rob az MTV Rádiónak arról, milyen fizikai átalakuláson esett át Taylor az Alkonyat és az Újhold között.

7. "Úgy éreztem, nagyon nehéz volt, igazán kemény. Soha nem gondoltam volna, hogy életemben egyszer győzök egy harcban/verekedésben" - kommentálta Rob az Alkonyat harcjelenetét, amely a 2009-es MTV Movie Awards-on díjat nyert.

6. "Hogy őszinte legyek, lehet, hogy neveznem kellett volna még pár kategóriában", reagálta Rob a hírre, miszerint az Újhold mindössze 5 kategóriában volt jelölve a 2010-es MTV Movie Awards-on.

5. "Az 'Alkonyat' előtt, ha dolgoztam egy filmben/felajánlottak egy filmszerepet,  akkor odamentem, és megpróbáltam a lehető legjobbat kihozni magamból. Most pedig már nem csak azt várják el, hogy ne legyen veszteséges a film, hanem azt is, hogy nyereséges legyen. Nem lehet már csak úgy össze-vissza szórakozni. Az emberek úgy vannak vele, hogy engem 'színészként és sztárként alkalmaznak'. Ez nagyon nehéz és ijesztő." - fogalmazott Rob, amikor a hírnévvel járó nyomásról kérdezték.

4. "Az volt az alapötlet, hogy valami olyasmi romantikus csókot mímelünk, mint  Ryan Gosling and Rachel McAdams a 'Szerelmünk lapjai'-ban, de nekem nem ment. Olyan zavarban voltam! Úgyhogy azt találtam ki, hogy 'Csináljunk valami baromságot!', de ezt meg Kristen nem akarta." Magyarázkodott Rob a furcsán sikerült smárolási kísrletük után, amikor megnyerték a 2010-es MTV Movie Awards-on a Legjobb csók díját.

3. "Bírom, hogy adták ki az első [képe]t. Gyakorlatilag ezzel meg is mutattak mindent." Mondta el véleményét Robert arról a tényről, hogy a Breaking Dawn első [és eddigi egyetlen] still-je Bella és Edward egy intim pillanatát ábrázolja a nászútjuk alatt.

2. "Tetszett, amikor azt olvastam valahol, hogy terhes vagyok. Valami ausztrál magazin főoldalán jelent meg. Azt gondoltam, 'Ez mekkora őrültség!', és még csak nem is vicces. Még csak nem is úgy tűnt, mintha a cikkben megpróbálták volna elmagyarázni, miről van szó, ez csak a főcím volt. A cikk nem is szólt semmiről." - mesélte tapasztalatait Rob arról, milyen furcsaságokat talál, amikor elkezd maga után kutakodni a neten. 

1. "Sokat láthatjuk majd benne kiválóságomat!" - kommentálta a Bel Ami-ban látható meztelenségét Robert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése