2011. március 7., hétfő

Átöltöztünk!

Hát először is Sziasztok, rég jártam már erre felé :) Az első, hogy meghoztam az új dizit, remélem mindenkinek feltűnik xD, igaz most jön a tavasz, de valahogy nem sikeredett tavasziasra, így hát ilyen barnás, zöldes, sárgás, talán kicsit ősz stílusúra sikeredett :S Viszont nekem nagyon tetszik, az összes dizim közül ez tetszik a legjobban. Az oldal szerkezetileg is kicsit átalakult, nem olyan feltűnően, de szerintem most összeszedettebb kicsit. Remélem hogy tetszik nektek, és főként Ancsinak : )

ui: Egyébként láttam a Jacksonos videot és egyértelműen magamra veszem, aranyos vagy :) de már pár napja írtam hozzá kommentet de ma láttam hogy nem látszik valamiért :S

Emellett nagy örömmel látom hogy kezdenek megszaporodni a kommentek, látogatók :) Tartsátok meg jó szokásotokat :)
Bye

Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése