2011. március 9., szerda

Más szerepben

Tudom, hogy az itt következő kép már bejárta a világsajtót, illetve az Alkonyatos hírportálokat, nem is azért szeretném ide (is) betenni, hanem azért, mert itt a helye. A Vanity Fair fotója nagyon hangulatos, döbbenetes amilyen természetességgel és eleganciával jelenik meg Robert a fotón, és bár fázom a jazz-től, ebbe a zenélésbe most igazán belehallgatnék:

A kép a Vanity Fair oldaláról származik

A másik, amit hoztam mára, a múlt héten belengetett 100Monkeys regény reklámja. Ami azt illeti, annyira nem értem, hogy pontosan mit mondanak, de az biztos, hogy aki szeretné, az mostantól kezdve előrendelheti a könyvet röpke 40 dollárért (+ nyilván szállítási költség) ezen a linken. A könyv egyébként április 1-jén jelenik meg, én nem is értem :)) Természetesen az előrendelt példányokat dedikálják is a zenekar tagjai.
A reklám pedig itt van:



Ja, és még valami. Aki szeretné, most már magyar felirattal is megtalálhatja a mégújabb, nemzetközi előzetesét a Vizet az elefántnak, ugyanott, ahová a legutóbb beágyaztam. Az imént cseréltem, szóval itt a magyar feliratos előzetes.

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Imádom ezt az oldalt! Minden nap felnézek, hogy van-e valami friss! Nekem Jackson a kedvencem de természetesen a többi srácról szóló híreket is ugyanúgy elolvasom. Köszi, hogy belefeccölitek az időtöket az oldalba, nagyon szuperek vagytok!
    Üdv.: Julcsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy Neked is tetszik az oldal :))
    Törekszek rá, hogy mind a négy srácról kb egyforma mennyiségben legyenek infók, de ezt úgyse lehet patikamérlegen mérni, mindig másikuk pörög jobban.
    A belefeccölt időt meg nem sajnálom, ha éppen van belőle, de ahogy a tavaszomat látom, nem rózsás a helyzet. :) Azért majd igyekszek persze a továbbiakban is :))

    Egy-egy ilyen visszajelzés/megerősítés pedig sokat segít abban, hogy ne érezzem feleslegesnek ezt az egészet...

    VálaszTörlés