2011. március 13., vasárnap

A Pioneerlocal interjúja Peter Facinellivel

Bátran állíthatjuk, hogy Peter Facinelli, aki Carlisle Cullen-t, az empatikus vámpírcsaládfőt alakítja az Alkonyat mozikban, elfoglalt fickó. Amellett, hogy a sorozat befejező két részét forgatja (amelyeket idén és jövő novemberben láthatunk a mozikban), párhuzamosan a Jackie nővér harmadik évadának forgatásával, az utolsó simításokat végzi a Loosies-on, a romantikus drámában, amelyet ő maga írt és főszerepét is ő alakítja, és amelyben egy New York-i zsebtolvajt alakít, akinek szembe kell néznie a szülői felelősséggel.

Mindemellett még arra is szakít időt, hogy támogasson egy gyermekrák alapítványt. A múlt heti alkalomhoz hasonlóan március 13-án is déltől délután 5-ig lesz lehetőségük a rajongóknak arra, hogy ezúttal egy Vernon Hill-i bevásárlóközpontban kérjenek autogramot illetve készítsenek közös képet Peter Facinellivel. (Egyébiránt egyetlen autogram 25$-ba, egy közös fotó pedig 40$-ba kerül. Nyilván ebből gyűlik a pénz az alapítvány számlájára) [Illetve most olvasom, hogy ezt sürgős-fontos családi okokból áttették május 1-re.]



Ezeken felül még arra is szakított időt, hogy válaszoljon a PIONEERLOCAL riporterének néhány égető kérdésére az Alkonyattal kapcsolatban - és ezért még fizetnünk sem kellett :)

PIONEER: Az Alkonyat előtt gondoltad volna, hogy valaha vámpírt fogsz alakítani?
PETER: Egyáltalán nem. Amikor az ügynököm felhívott, és megkérdezte, szeretnék-e vámpírt alakítani, nemet mondtam, mivel azt hittem, valami horror-filmről van szó, tele erőszakkal és vérrel. De ő erősködött, hogy el kell olvasnom a könyvet, és hogy inkább egy romantikus történetről van szó, nem pedig egy vámpírsztoriról. És azt is elmondta, hogy a történet a nők körében népszerű. Ez tetszett nekem. Úgyhogy elolvastam, és rájöttem, Dr. Cullen egy komoly, nyugodt férfi, akiből véletlenül lett vámpír. Úgyhogy arra a döntésre jutottam, hogy igen, ez tényleg olyasmi, amit szívesen elvállalok.

PIONEER: Nem idegesítő olyan vámpírt alakítani, aki jófiú? Nem lenne izgalmasabb, ha Dr. Cullen is kicsit vadabb lenne és csinálna valami szörnyűséget?
PETER: Az ilyen karakter engem nem érint meg. Olyannyira, hogy Az egyetlen vámpír, akiről azt gondoltam, hogy hajlandó lennék eljátszani, a Lugosi Béla-féle 'Drakula', mégpedig azért, mert ő is inkább misztikus, semmint szörnyűséges. A brutális, horrorisztikus dolgokat sose szerettem. Jobban érdekelt maga Carlisle karaktere, semmint az, hogy vámpírt játszok.

PIONEER: Milyen érzés, hogy az apját játszod olyan színészeknek, akik korban nem állnak olyan távol tőled? 
PETER: Nos, ha a valódi életkorunkat tekintjük, valóban nem vagyok sokkal idősebb, mintha a bátyja lennék mondjuk Robert Pattinsonnak. A karaktereink életkora azonban nagyon eltér, hiszen Carlisle már 350 éves, Edward pedig csak úgy 100 körül. Szóval így Carlisle-nak van egyfajta élettapasztalata, illetve megtapasztalta már a halhatatlanságot is, úgyhogy ezáltal természetes lesz az, hogy ő a családfő. Ez valami olyasmi, amit nem látni, ha csak úgy ránéz az ember, viszont érezhető a viselkedéséből és abból, ahogyan a többiek viszonyulnak hozzá. Sokat segít, hogy én magam is apa vagyok, szerintem erre számítottak a producerek is már a kezdetektől fogva. És ez soha nem is okozott problémát nekem.



PIONEER: Milyen érzés egy ilyen nőket érintő kultúrjelenség részesének lenni?
PETER: Szerintem a filmeket már a férfiak is jobban megnézik, különösen most, hogy a történet előrehaladtával egyre több bennük az akciójelenet. De én szeretem, hogy az 'Alkonyat' valami olyasmi, ami kifejezetten a nőket szólítja meg. Én ezt az elejétől fogva szerettem ezekben a könyvekben. Én úgy nőttem fel, hogy nők vettek körül, hisz lánytestvéreim vannak, szóval el tudom képzelni, milyen azt is, milyen lehet egy olyan világban élni, amely sok szempontból férfi-orientált. Nagyon jó érzés látni a nőkkel zsúfolt mozitermeket, én élvezem, hogy ez a történet kifejezetten nekik szól. Én szeretek a részese lenni ennek.

PIONEER: Mit kérdeznek leggyakrabban az 'Alkonyat'-tal kapcsolatban?
PETER: Az emberek általában a forgatásokon történt anekdotákra kíváncsiak, és arra, milyen együtt dolgozni a többi színésszel. Arra kíváncsiak, milyen érzés részt venni ezeken a forgatásokon - sokkal inkább kíváncsiak erre, mint általában a filmkészítésre. És a válasz mindig az, hogy nagyon keményen dolgozunk. Persze megpróbáljuk jól érezni magunkat közben, és ez sikerül is, de azt is tudjuk, milyen sokan szeretik ezeket a filmeket, úgyhogy nagyon komolyan vesszük ezt a munkát.

PIONEER: Azt nem fogom megkérdezni, hogy Team Edward vagy Team Jacob vagy-e...
PETER: Valójában ezt kérdezik meg a legtöbbször. (nevet) De természetes, hogy Team Edward vagyok, ő mégiscsak családtag.

PIONEER: És ha te, személy szerint választhatnál, hogy vámpír vagy vérfarkas legyél, akkor melyiket választanád?
PETER: Ó, hát egyértelműen azt, hogy vámpír. Jó lehet hosszú-hosszú időn át élni, és egyre többet megtanulni az életről.

PIONEER: És kedves, barátságos vámpír volnál?
PETER: Abszolút. (nevet) És vegetáriánus.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése