2011. március 21., hétfő

Robert-interjú az orosz Elle-ben

Remélem, még nincs elegetek Robert-ből, mert a robertpattinson.org az orosz(!) Elle-ből közölt egy - angolra fordított - interjút, amelyet én most továbbfordítottam Nektek magyarra. Nem mondom, hogy nagyon fantáziadús kérdéseket szegezett Rob-nak az orosz riporter hölgy, de legalább nem szabványos válaszokat kaptunk. Ezek miatt mindenképp érdemes elolvasni a cikket.


Röviddel azután, hogy előtűnik az Alkonyatból, hogy Vizet adjon az elefántnak, a világ leghelyesebb vámpírja Galina Galkinával beszélgetett.

- Azt híresztelik, hogy csak azután vállaltad el a szerepet a 'Vizet az elefántnak!' című moziban, miután megismerted filmbéli parneredet - Tai-t, az elefántot. Mivel tudott meggyőzni Téged?
Rob: Az idomár megkérdezte, hogy szeretném-e látni, mit tud. Így aztán kiderült, hogy képes utánozni egy lovat, de még egy csirkét is! Amikor az idomár megkérte, hogy csináljon úgy, mint egy ló, kiadott egy "Frrrr!" hangot. Hogyan lehet erre képes egy elefánt??? De Tai tud labdázni, és a két mellső lábán állni. És ekkor azt gondoltam, hogy "Tai, nagyon csodálatos! Nagyon szerencsés vgyok, hogy felajánlották, hogy együtt játszhatok vele."

- Van háziállatod?
Rob: 18 évig volt egy kutyám. Ő két éve halt meg. De most van egy másik kutyám. Két... nem is, három napja. 

- Milyen fajta?
Rob: Kis korcs kölyök. Egy állatmenhelyről hoztam el, épp el akarták altatni. Most pedig hozzám tartozik.

- Mennyi idős? Nem nyűszít éjszaka?
Rob: Fél éves, és nem, nincs egy hangja sem. Nagyon kis különleges. :))

- Gyerekként, mi akartál lenni?
Rob: Korábban arról álmodoztam, hogy zongorista leszek, majd később elkezdtem érdeklődni  politika iránt, és úgy döntöttem, ez fogja meghatározni a jövőmet. Majd mindezek után úgy alakult, hogy színész lettem. :))

- Van valami, amiben szeretnél tehetséges lenni?
Rob: Szeretnék jól táncolni. Nagyon bénán táncolok ugyanis.

- Reese [Witherspoon] bevallotta, hogy nagyon szerencsésnek érzi magát, amiért csókolóznia kellett veled. Hogyan lehet Téged elcsábítani a való életben?
Rob: Szerintem, ha egy lány okos, tehetséges és ambíciózus, akkor jó esélye van. Mindig is az ilyen lányokat kedveltem. 

- Hogyan jellemeznéd magad három szóval?
Rob: Ó, istenem. Nos, nem is tudom... Ez az! "Nem is tudom!" Ez pont három szó :))

- Randiztál már egyszerre több lánnyal?
Rob: A való életben?

- Igen, a való életben.
Rob: Nem, ilyen még nem történt.

- Sokan félnek a cirkusztól [vagy a nagy terektől??] Neked van valami fóbiád? Mitől félsz?
Rob: A fulladástól. Nem szeretek víz alatt lenni.

- De akkor hogy tudsz így úszni?
Rob: Nem vagyok valami jó úszó. És nem igazán vágyok rá, hogy megtudjam, hogyan is lehetnék jobb.

- Az 'Alkonyat' és a 'Viezt az elefántnak' forgátasai között befestetted a hajadat - saját kezűleg. Készülsz még valami hasonló kísérletre?
Rob: Egyszer nagyon szeretnék igazán kövér embert játszani. Szeretnék egyszer elhízni egy szerep kedvéért. Az nagyon izgalmas lehet! :) Ugyanakkor azért tartok attól is, hogy aztán pedig nem tudnék lefogyni, és életem végéig kövéren kellene élnem. 

- Fogyókúráztál már valaha?
Rob: Igen, és szörnyű volt. És hamarosan megint diétáznom kell, mert az egyik jelenetben félmeztelenül kell megjelennem. 

- Úgy hallottam, hogy egy Vanity Fair filmben Reese Witherspoon fiát alakítottad. Igaz ez?
Rob: Igen. Az volt az első filmszerepem.

- Milyen érdekes! Most pedig a szeretőjét játszod! Ha ez így halad tovább, Reese hamarosan eljáthatja, hogy ő a lányod.
Rob: Én pedig - az anyja leszek. :))

- Reese azt is elárulta, hogy sokat nevettél a forgatáson. Mikor nevettél egy jót legutóbb?
Rob: Nemrég az 'Alkonyat' utolsó részét forgattuk, és harcolnom kellett egy másik karakterrel. Még most is magam előtt látom, milyen vicces mozdulatot tett az illető (amit megpróbál a széken ülve utánozni). Charlie Bewley-n egy hatalmas palást volt, és időre volt szüksége, hogy azt eltávolítsa az útból. Így elmondva nem hangzik olyan viccesnek, de ha te is láttad volna, biztosan tiszta szívből nevettél volna rajta! 

- Mikor történt legutóbb, hogy nem egy film kedvéért verekedtél?
Rob: Körülbelül 20 vagy 21 éves voltam. Nagyon fura eset volt. Odajött hozzám egy srác, és megpróbált kirabolni, mikor ott volt velem vagy öt haverom is. Én ráförmedtem, hogy "Mit csinálsz?", és hát igen, kicsit dulakodtunk is. De ez minden.

- A 'Vizet az elefántnak!' című film legelső jeleneteiben Jacob 90 éves, és egy idősek otthonában él. Te mit gondolsz, mit fogsz csinálni, ha nem is hetven, de mondjuk úgy 30 év múlva?
Rob: Harminc év múlva 54 éves leszek. Fogalmam sincs.

- Hát igen, amikor az ember fiatal, gyorsan múlnak az évek. De rengeteg szóbeszédet hallani a világvégéről is. Te mit gondolsz ezekről? 
Rob: Reménykedem abban, hogy még élni fogok, amikor majd eljön a világvége, és át kell majd költöznünk egy másik bolygóra. Nagyon szeretnék másik bolygón élni. De igazából nem hinném, hogy vége lenne a világnak, úgyhogy remélem, nem is törétnik meg.

- Állandóan arról pletykálnak, hogy Kristen Stewart-tal, Reese Witherspoon-nal vagy Emma Watson-nal jársz. Mit szeretnél/szerettél volna, melyik énekesnővel vagy színésznővel hozzanak hírbe?
Rob: Hmmm. Szerintem semmi jó nem származik ezekből a pletykákból. Próbálok felidézni valaki érdekeset, de senki nem jut az eszembe. Talán valaki, mondjuk... De nem, senki nem jut az eszembe tényleg. Sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése