2011. február 10., csütörtök

Kellan ismét jótékonykodott

Kellan egyike azoknak az Alkonyat-stábtagoknak, akik mindig szakítanak időt arra, hogy tegyenek valamit az emberekért. Kellan ezúttal is hű maradt emberbaráti elveihez, és miközben Baton Rouge-ban az Alkonyat-Hajnalhasadás két részét forgatja, a forgatás szüneteiben a St. Bernard Projekt keretein belül is serénykedett, részt vett a helyi terrorelhárító erők egyik kiképzésén, most pedig kollégáit hátrahagyva egy helyi gyerekkórházba látogatott.

Az 'Our Lady of the Lake Children's Hospital' nevű kórházban autogrammot osztogatott és játszott azokkal a gyerekekkel, akiket ott kezelnek. Ahogy a kórház facebook oldalán tegnap megfogalmazta: "Az Alkonyat Emmett Cullen-je (Kellan Lutz) megszínesítette ezeknek a kis betegeknek egyébként sivár napjait." 
Kellan Twitterén így reagált: "Nekem ez nagy élmény volt, köszönöm a lehetőséget. Szeretem ezeket a srácokat, legalább valaki játszott velem is." :)

Nem kétséges, hogy Kellan őszintén gondolja szavait, hiszen ő sok időt tölt ilyen jellegű tevékenységekkel. Jó lenne, ha többen is követnék a példáját.

Vigyázat, megindító képek következnek:

  


A képek pedig innen származnak.

5 megjegyzés:

  1. annyira imádom ezt az embert.. :)

    VálaszTörlés
  2. Ugyehogy? :)
    Azért milyen durva már: jó teste van, jól néz ki, iszonyat nagy szíve is van hozzá, barátnője viszont nincs. Mondjuk néha azt gondolom, hogy annyira tökéletes, hogy biztos nem is létezik ;)

    Na, persze ki tudja, milyen olyan tulajdonságai vannak, mikbe mi egyszerű rajongók nem láthatunk bele. Bár bevallom, innen messziről, azok nem is érdekelnek...

    VálaszTörlés
  3. igazság szerint engem sem :D a Twilight-ot is azért kezdtem nézni, mert megláttam, hogy ott van a szereplők közt.. utána olvastam csak ki a könyvet. :$ :D
    barátnője nincs.. én önként jelentkezem :D

    VálaszTörlés
  4. Akkor ezek szerint nem baj, ha jönnek a Kellan-es posztok? :)

    VálaszTörlés
  5. sőőőőőt :)))) követeljük a Kellan posztokat :$ :D

    VálaszTörlés