2011. február 8., kedd

Nincs cím!

Hol is kezdjem..Sokat gondolkodtam hogy mi legyen a bejegyzés címe, de nem akarok átmenni drasztikus figyelemfelhívásba, de a lényeg hogy ez amolyan kis magán bejegyzés lesz, vagy inkább egy elköszönés:)

Igen, elköszönök tőletek, kicsit háttérbe vonulok...
Hogy miért is? A válasz annyi hogy már egy ideje szerkesztem a lapot Ancsival közösen és  azt hiszem most értem el arra a pontra hogy túl sok minden van a nyakamban, és nem bírom. Jövő héttől állandó munkahelyem lesz iskola mellett, és emellett még vezetem a háztartást is, és megmondom őszintén a lapra nem jut időm.. Nem arról van szó hogy már nem szeretem a srácokat vagy egyéb dolgok, egyszerűen most fontosabb dolgokkal is kell foglalkoznom. Sokat gondolkodtam hogy mi legyen, maradjak e vagy sem, de közben rájöttem hogy annak nincs értelme hogy összecsapjak gyors egy cikket és utána rohanjak csinálni a dolgom, mert az sem nekem, sem nektek és az oldalnak sem tenne jót. Így arra jutottam hogy én most egy kicsit a háttérben fogok ténykedni, és úgymond "kiszállok". A döntésem nem végleges olyan értelemben, hogy azért mégiscsak hozzászoktam már a Cullenguys-hoz és hiányozni fog, ugyanúgy ahogy az olvasok, azaz Ti. Tehát Ancsival arra jutottunk hogy mégiscsak azért kötődöm az oldalhoz, ezért nem törlöm a jogosultságomat, így bármikor ha ép úgy érzem hogy írnom kell, akkor meg tudom veletek osztani.
Dióhéjban ennyi lenne, köszönöm a látogatóknak hogy látogatták/ják az oldalt és remélem ezt a jó szokásotokat meg is tartjátok.
Emellett még kívánok kitartást Ancsinak az oldal további szerkesztéséhez és neki is köszönettel tartozom, hogy erőt és energiát fektetett az oldalba. :)


Még találkozunk..

Üdvözlettel : Kim

1 megjegyzés:

  1. Ami engem illet, visszavárlak, a többieknek pedig - gondolom - elárulhatjuk, hogy vállaltad, illetve felajánlottad, hogy a dizájn-okat a jövőben is Te csinálod! :)

    VálaszTörlés