2011. február 15., kedd

Peter Valentin-napi ajándéka feleségének

A nemrégiben készült 'Véletlenül szerelem' egy csupaszív, kedves és család-barát film, amely jól illeszkedik egy olyan kábeltévé csatorna programjába, amely egy üdvözlőkártya-gyártó cégből nőtte ki magát.

És talán a legromantikusabb ebben a filmben, hogy egy férj írta azt a feleségének.
Az pedig, hogy ez a férj nem más, mint Peter Facinelli, aki jelenleg az Alkonyat: Hajnalhasadás forgatásán dolgozik Louisiana-ban, ahol Carlisle Cullen szerepét alakítja, még izgalmasabbá teszi. Felesége pedig a film női főszereplője, Jennie Garth, akit a Beverly Hills 90210-ből ismerhetünk. Peternek és Jennie-nek három gyereke van.
A filmben, amelyet február 12-én este 8-kor mutattak be a kinti Hallmark csatornán, Garth egy egyedülálló, özvegy édesanyát játszik, aki megismerkedik egy színésszel, aki nem kifejezetten lelkesedik munkájáért, amely során egy gyermekműsorban játszik nyulat. 

- Amikor a gyerekeim kisebbek voltak, egyik alkalommal húsvéti nyuszinak öltöztem, és úgy rohangáltam körbe az udvaron. - meséli Facinelli a Hajnalhasadás forgatásának rövid szünetében. - Igazán megizzadtam, és nagyon gyorsan elfáradtam, és elkezdtem gondolkodni. Akkoriban a lányok folyvást Barney-t néztek, és állandóan azon törtem a fejem, hogy vajon, milyen lehet az a fickó, aki benne van a jelmezben? Mi van, ha esetleg utálja a gyerekeket? És ezen elnevettem magam. Bele akartam gondolni, vajon milyen élete lehet annak, aki ezzel foglalkozik, és ha nem szereti, amit csinál, vajon mi az, ami tartja benne a lelket? Aztán azon gondolkodtam, milyen lenne, ha lenne egy fickó, akinek rá kell jönnie, hogy az élet nem is olyan borzasztó, és egy nő, aki fél a kapcsolatoktól, és hogy ő hogyan ismerkedne meg egy férfival, aki át tudna törni a páncélján, hogy újra képes legyen szerelembe esni. A kirakó többi darabja pedig könnyedén a helyére került.

Facinelli elárulja, hogy kezdetektől úgy gondolkodott, hogy Garth legyen a női főszereplő.

- Biztos voltam benne, hogy nagyon viccesen csinálná. - mondja Peter. - Tudtam, hogy megvan hozzá a szíve. A karakter mindig is Jen-re emlékeztetett kicsit e tekintetben. Amíg írtam, mindig azt láttam magam előtt, hogyan játszaná el. 

Facinelli, aki maga is szerepel a Showtime csatorna Jackie nővér című sorozatában, és más sorozatokban is láthattuk már, azt mondja, az írás nagyon meditatív folyamat. A 'Véletlenül szerelem' című film forgatókönyvén kívül két másikat is írt már. Az egyikük, a 'Loosies' egy New York-i zsebtolvajról szól. Ezt tavaly nyáron forgatta, és várhatóan még idén megjelenik. 

- Ez olyan, hogy csak leülök a számítógép elé, és hagyom, hogy magával sodorjon. Olyan, mintha a történet magától íródna. 
- Olyan furcsa, különösen a 'Véletlenül szerelem' esetében, amikor megyünk forgatni, mert ennek az ötlete az én fejemből pattant ki, és most hirtelen rengeteg ember dolgozik azon, hogy mindezt életre keltsék. Odamentem a forgatásra, és valakinek fel kellett vennie a nyúl jelmezt. 

- Nagyon sokáig élt a fejemben a történet, elképzeltem a szereplőket, aztán pedig ezek a színészek hozzáteszik a saját gondolataikat. Annyira jó, amikor hallom, amint kimondják azokat a sorokat, amiket én írtam. És közben azt gondoltam, hogy 'Igen, ez jól hangzik.' És majdnem meg is lepődök ezen valamiért. 

Facinelli elmesélte, hogy a családja Louisiana-ba repült Los Angelesből karácsony előtt, hogy meglátogassák őt, és nagyon elbűvölte őket, amikor New Orleans-tól a francia negyeden át lovaskocsikáztak, és megálltak a Café Du Monde-nál. 
- Nagyon jól éreztem magam. Ez egy nagyon helyes város. Szinte érezni a történelem fuvallatát, ahogy körbejár az ember. Rengeteg a kultúrális látnivaló, finomak az ennivalók, kedvesek az emberek és nagyon jó a zene. 
Facinelli arról is mesélt, hogy ő és felesége is átélhették azt, amit már előttük sok más ismertség is megtapasztalhatott, hogy a helyiek udvariasak, visszafogottak, nyugodtan fogadják a hírességek látogatását. 
Hogy miért lehet ez így, arról Peter így vélekedik: - Itt mindenki előadóművész. Végigmegy az ember az utcán, és rengeteg utcazenészt vagy más művészt lát. Ott helyben mindenki maga is hírességnek számít. Még az a néhány kölyök is, akik steppeltek az utcán - ők mind művészek. Mindannyiuknak nagy tiszteletem. 


Más források azonban arról is beszámolnak, hogy Peter maga játszotta volna a férfi főszerepet, azonban az élet közbeszólt. Akkoriban, amikor a forgatás zajlott Peter az Alkonyatot promotálta, így hagyta, hogy egy másik férfi (Ethan Erickson) lépjen a helyébe a filmben.
- Amiatt is aggódtam azonban, hogy sokan úgy tekintenének a filmre, mint egy Peter Facinelli-Jennie Garth mozira, ahelyett, hogy a karakterekre összpontosítanának. Ha közösen játszottunk volna, hiteltelenné tehette volna a történetet és elterelte volna a figyelmet a lényegről. Így aztán hátraléptem, és hagytam, hogy a feleségem valaki mással csókolózzon a filmvásznon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése