2011. február 14., hétfő

Kellan egy Calvin Klein bemutatón

Kellan Lutz a hétvégén a New York-i divathét Calvin Klein bemutatóján vett részt, sajnos azonban csak mint néző, nem pedig mint modell, de azért beteszek pár képet, több, mint semmi alapon ;)

A témában a Stylelist.com is megjelentetett egy cikket, azt fordítom most le Nektek:

"Kellan Lutz-nak mindegy, hova ül. 
Az Alkonyat-színész, aki maga is Calvin Klein fehérnemű modell annyira szereti a divatbemutatókat, akár ülve vagy állva kell azokat végignéznie.
- Nem érdekel, hogy az első vagy a leghátsó sorban kell ülnöm - mondta Kellan a Stylelist riporterének - mindaddig, amíg látom a terméket. Sőt, azt sem bánom, ha állnom kell. Az ülő testtartás - mondja, miközben kihúzza magát - nem mindig a legoptimálisabb.

A színész Zac Efron és Joe Jonas mellett egyike volt azoknak a tinibálványoknak, akik ellátogattak a 2011-es New Yorki-i Mercedes-Benz divathét Calvin Klein Férfi fehérnemű bemutatójára. 

Kellan Lutz-nak nyilván "munkaköri kötelessége" megjelenni ezeken a bemutatókon, azonban elárulta:
- Természetesen kedvelem a női bemutatókat is.
Egy kacsintás kíséretében hozzátette, hogy "szeretem a divatot, és szeretem megnézni a gyönyörű nőket, és azokat az egyedi stílusú darabokat, amelyeket viselnek."

Kellan csak alig másfél napot töltött a városban, mivel vissze kellett utaznia Louisiana-ba az Alkonyat: Hajnalhasadás forgatására, azonban igyekezett kihasználni az idejét. Miután szombaton megérkezett, kialudta magát, és elment vacsorázni a Lavo-ba. 
- Rendeltem egy hatalmas bifszteket és csak ettem és ettem és ettem. - vallota be miután utólértük Mercedes-Benz VIP-szektorában a színfalak mögött. - Annyira finom desszertjeik vannak! Azok a sütött Oreo-kekszek, meg tudnék értük halni!

Hát ott aztán nem igen találsz Oreo-t, Kellan! De nem baj szép fiú, mi így is szeretünk!"

És akkor íme pár kép is:

  

  
A képek pedig innen származnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése