2011. február 12., szombat

Interjú Paul Darnell-lel, Rob dublőrével

A RobPattzNews Blognak nemrégiben lehetősége nyílt arra, hogy interjút készítsenek Paul Darnell-lel, aki legelőször a Twilight-ban – de mint olvashatjuk majd, azóta számos más filmben is – Robert dublőreként működött közre. Bár ez egy hosszabb interjú volt, én csak azokat a részeket fordítottam le, amelyben arról mesél, milyen tapasztalatai vannak a Rob-bal való közös munkákkal kapcsolatban.


Hogyan élted meg, hogy Robert Pattinson Neked köszönhetően nyerte el „Legjobban sikerült akciójelenet” címét az MTV Movie Awards-on az Alkonyatban szereplő harcjelenettel? Mesélnél arról, milyen volt annak a jelenetnek a forgatása?
Először is hadd mondjam el, hogy Robert Pattinson meglepően szerény fickó, viszont nagyon keményen dolgozik. Nagyon keményen dolgozik, és minden egyes próbán megjelenik. A végső harcjelenet az Alkonyatban nagyon intenzív volt. Rengeteg kaszkadőrrel, kötéllel, törés-zúzással, amit nagyon klassz volt végigcsinálni! Anélkül, hogy kockáztattuk volna Rob testi épségét, én hajtottam végre a legtöbb mutatványt a végső harcban, amely elnyerte a díjat.

Egy barátomnál voltam, amikor telefonon hívtak és SMS-ben írták többen is, hogy „szerintem Rob épp Neked mondott köszönetet a TV-ben.” Nagyon megörültem, de ugyanakkor kicsit el is bizonytalanodtam a „szerintem” rész miatt. Azonnal felmentem az internetre, és találtam egy videót Rob beszédéről, amelyben lemondja, hogy nekem köszönheti a díjat, azonban eltévesztette a vezetéknevemet. Szavai alapján valaki hibásan írta a nevemet egy Los Angeles-i magazin egyik képe alá, így aztán ez a hibás név terjedt el az interneten. Mindazonáltal én mégis nagyon hálás voltam, hogy egyáltalán gondolt rá, hogy megemlítsen. Ritkán tesznek ilyet a színészek egy kaszkadőrrel. Rob nagyon figyelmes és igazi úriember. Amikor pedig legközelebb találkoztunk az Emlékezz rám! forgatásán, azonnal elnézést kért a tévedés miatt.

És milyen érzés volt számodra Robert Pattinson dublőrének lenni annyi filmben az Alkonyattól az Emlékezz rám!-on keresztül a Vizet az Elefántnak!-ig?

Fantasztikus volt látni, ahogy Rob hírneve egyre nő és nő. Rajongótábora megsokszorozódott az Alkonyat óta, és én nagyon örülök a sikerének. Ő viszont továbbra is ugyanaz a szerény srác, akárhányszor is látom.

Mesélnél arról, milyen volt a Vizet az elefántnak tavaly nyári forgatása?
Egy iszonyú jó könyvből készítettek egy még jobb filmet három kiváló színésszel. Ők hárman, Reese [Whiterspoon], Rob és Christph [Waltz] bámulatosan jól együtt tudtak működni. Rob elképesztően jól megtanulta, hogyan kell verekedni és az állatokkal bánni. Egyik jelenetben Rob tigriseket etet, IGAZI tigriseket, akik fel is falhatták volna, ha akarták volna. Rob pedig nagyon klasszul eljátszotta, és egyáltalán semmi gondja nem volt azzal, hogy velük kellett forgatnia. Valószínűleg sokkal jobban csinálta, mint ahogy én tettem volna.

Min dolgozol jelenleg?
Abban a szerencsében részesültem, hogy ismét Rob-bal forgathatok a Hajnalhasadásban, amelyben még több akció lesz, mint bármelyik korábbi Alkonyat-filmben. De nem árulhatok el többet, mint hogy fantasztikus filmre számíthatunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése