2011. február 21., hétfő

Robert Pattinson és Reese Witherspoon a 'Vizet az elefántnak'-ról



Reese Witherspoon és Robert Pattinson szerelmespárt alkotnak új romantikus filmjükben, a készülő 'Vizet az elefántnak'-ban, és erről a tiltott szerelemről beszéltek a szerelmespárt alkotó színészek a fenti videóban az ET kamerái előtt. Mesélnek még arról is, milyen volt, amikor pár évvel ezelőtt anya és fiaként jelentek meg egy filmben!

A 'Vizet az elefántnak!' című filmben Reese egy férjes asszonyt játszik, aki vezető artistaként él egy cirkuszban, ahol felhívja magára az egyedülálló állatgondozó figyelmét, akit az Alkonyatban megismert Robert Pattinson alakít. Amikor az ET még múlt nyáron a forgatás során Los Angeles-be látogatott Reese egy hatalmas elefánt hátán lovagolt, amelyet egy összetett jelenetben láthatunk az 1930-as évekbeli cirkuszi előadás során.

Reese nagyon lelkesen nyilatkozott a Robbal közös szerelmi jeleneteikről, kihangsúlyozva: 
- Nagyon szerencsés vagyok. Robert nagyon fantasztikus és csodálatos, aranyos és kedves is. Úgy értem, nem elég, hogy nagyon jóképű, de mindamellett egy igazán kedves ember.

Rob elárulta, hogy a közös jeleneteket még nem forgatták le, viszont erre már csak két napjuk maradt. 
- Így aztán abban reménykednek, hogy nagyon profin fogom csinálni! 
Ő egy exkluzív infóval is szolgált, elárulta, hogy végül megverik a srácot, akit alakít.

- Valószínűleg végignevetjük majd az egészet, mivel úgyis mindig nevetgélünk és viccelődünk a forgatás alatt - vetítette előre Reese a közös jelenetek forgatásának hangulatát. 

Noha Reese és Rob a 'Vizet az elefántnak' moziváltozatában egy párt alkotnak, egy 2004-es Vantiy Fair filmben [A hiúság vására] teljesen más kapcsolatot kellett ábrázolniuk: mégpedig anya-fiút. Annak ellenére, hogy Reese mindössze 10 évvel idősebb Robnál, Rob-ot fiaként válogatták be a filmbe, bár közös jeleneteiket végül kivágták a filmből.

Reese így emlékszik vissza Rob-bal való első találkozására:
- Láttam, amint sétál a folyosón, én pedig megkérdeztem a rendezőt, hogy "Ő lesz a fiam? Milyen jóképű!", magamban pedig azt gondoltam, hogy "Hűű, milyen szexi!" 

Rob szemszögéből ugyanez:
- Amikor forgattunk, az járt a fejemben, hogy túl idős vagyok ahhoz, hogy a fiát játsszam. Szerintem valószínűleg ezért is lettem kivágva a filmből.

A Sara Gruen sikerkönyve alapján íródott 'Vizet az elefántnak!' című film egy idős férfi (Hal Holbrook) visszaemlékezéseit meséli el azokról az időkról, amikor állatgondozóként dolgozott egy cirkusznál. A fiatal állatorvos-hallgató (Robert) szemtanúja lesz a cirkuszi sátor alatt zajló élet minden szépségének és kegyetlenségének, beleszeret Marlená-ba (Reese), a lenyűgöző cirkuszi artistába, és szenved a haragtól, amit a lány karizmatikus, de veszélyes férje iránt érez. A férjet a 'Becstelen brigantik'-ban nyújtott szerepéért Oscar-díjat nyert Christoph Waltz alakítja. 

A filmet az amerikai mozik 2011. április 22-én mutatják be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése