2011. október 23., vasárnap

Peter Facinelli Examiner Exkluzív interjú

Ez mondjuk még szeptember végi interjú, de most találtam meg, azért remélem, szeretettel fogadjátok. Főleg, mert mostanában Peterről nehéz anyagot találni, ez pedig elég tartalmasnak tűnik. Azért az elejét most is lenyiszálom róla, gondolom, mindenki tudja, hogy hol láttuk, láthatjuk, és a Wonka Ween-ről is volt szó, mondjuk arról itt is beszélnek, és gyakorlatilag ez az interjú is akkor készült, amikor a csokigyártó cég emberei feldíszítették a Facinelli-házat.

- Igaz-e, hogy most úgy néz ki a házatok, mint egy naaagy, ködös Butterfinger?
- Annál sokkal kísértetiesebb! Igazi ördögi külseje van, bárhol umpa-lumpák leselkedhetnek (Charlie és a csokigyár c. meséből!). És köd van, mindenfelé. Csak most értem haza, és amikor megálltam a háznál, azt hittem, tűz van, akkora volt a füst. De igazából egy hatalmas ködgép csinálja mindezt. 

- Hogyan fogod távoltartani az édesszájú csapatot a mézeskalács házikódtól?
- Azt hiszem, a gyerekek holnap készülnek bemenni a városba. De a csokigolyók talán majd megakadályozzák őket ebben.

- Sajnálattal hallottuk, hogy egyik kislányod ma rosszulléttel ment haza az iskolából. Jobban van azóta?
- A legkisebb lányom ma hasfájással jött haza az iskolából, most pedig Laffy Taffyt eszik. Szóval sokkal jobban van (nevet).

- Egészen pontosan hogyan vált a házad Wonka-házzá?
- A Wonka cég megkeresett engem, és elárulták, hogy feldíszítenék a házamat a cég termékeivel, én pedig mondtam, hogy 'Remek!'. Máskor csak én ijesztgetem a lányokat egy létráról, lelógó pókokkal, úgyhogy jól jön egy kis segítség. Ami pedig külön jó, hogy ez a Wonkaween akció 31 napig szokott tartani, de idén a Wonka hozzáadott még egy napot. November 1-jén pedig betérhetsz a Wonka márkaboltokba vagy ha nem szereted a Wonka termékeket, akkor az IT'SUGAR édességboltba, és beszerezheted az édességet, amit november 1-jén szét szeretnél osztogatni. Mint például a Nerds-et, Laffy Taffyt vagy a Swee Tarts-ot. Bárcsak akkor lett volna ilyen, amikor még gyerek voltam!


- Queensben nőttél fel. Volt valami vicces Halloween-hagyomány arrafelé?
- Az én időmben... olyan műanyag jelemezeket vettünk fel, amelyeket szétszakadva találtunk, és olyan gumimaszkot vettünk fel hozzá, amelyet az utcán találtunk kidobva. Most, hogy már idősebb vagyok, stílusosabban ünneplek. Mivel egész évben jelmezt hordok, a gyerekeimmel együtt öltözünk be, és a Halloween olyan ünnep, amit nagyon szeretek. Jelmezt készítünk, és megyünk édességet gyűjteni.

- Feleségeddel együtt nagyon ismertek vagytok. Ez a Halloween ünnep arra is lehetőséget ad, hogy inkognítóban járjátok a várost lányaitokkal?
- Én nagyon szeretem ezt. Felveszem az álruhát és olyan emberekhez megyek, akinek fogalmuk sincs, hogy én vagyok az. Egyik évben a lányom Piroskának öltözött be, én pedig a farkas-nagymama voltam. Abban az évben tehát még nőnek is öltöztem.

- Nyugodtan hívhatnálak Dr. Facinellinek is, hiszen az Alkonyatban és a Jackie nővérben is orvost alakítasz. Hogy érzed, el tudnál már végezni egy orvosi beavatkozást a való életben?
- Szerintem ez esetben beperelnének (nevet). Egy alkalommal repülőn ültem, amikor bemondták, hogy valaki rosszul lett, és megkérdezték van-e a gépen orvos. Én meg ott ültem, és azon gondolkodtam, mit kellene tennem. Aztán újra bemondták, és ismét megkérdezték, van-e orvos a gépen. Én meg már majdnem mentem, hogy "Oké, segítek! Miről van szó?" De valójában tényleg nem szeretném, ha beperelnének. (nevet)


- Vigyázat, Whitey! Új filmet készítesz a legendás bostoni bűnöző életéről. Láttad valaha Whitey-t Los Angelesben?
- Sose láttam Whitey-t. De azért izgatott vagyok a melóval kapcsolatban. Most rendezőt keresünk, és ha az megvan, jövő áprilisban nekilátunk. A film egy könyvön alapszik, melynek címe az "Utcai harcos". Nekem igazán tetszik a könyv, mivel Eddie MacKenzie szemszögéből mutatja be Whitey-t. Eddie világéletében áldozat volt, aztán felhagyott ezzel, és Whitey nyomába eredt. Olyan érzés ezt a könyvet olvasni, amikor az ember belát a cápa szájába - nem minden jelenetben látod magát a cápát, de amikor igen, az nagyon félelmetes. Whitey a cápa (nevet). [Erről a készülő filmről itt már olvashattatok korábban]

- Nemrégiben egy felfokozott érzelmekkel rendelkező szuperhőst alakítottál a College Humor klipjében. A valós életben milyen szupererővel szeretnél rendelkezni?
- Nem szeretnék olyan szuperhős lenni, mint a klipben. Ők vízzé, meg állattá változnak, ez béna. Szeretném, ha tudnék repülni, és egy adott helyre teleportálni magamat. Mindig az ország másik pontján lennék. Holnap New Yorkban lennék, majd visszajönnék Los Angelesbe, aztán megint vissza New Yorkba,

- Egy másik új munkádban, a Loosies-ban, hogy úgy fogalmazzak egy nagyon sármos zsebtolvajt alakítasz. A karaktereddel a Big Blue Bus-okon fogsz utazni?
- Nem, a filmet én írtam, amelyet Manhattan aluljárói ihlettek meg. Bűvészekkel és zsebtolvajokkal dolgoztam együtt, hogy megtanuljam az ipart. Ha egyszer munkanélküli leszek, akkor már zsebtolvajlásból  is meg tudok majd élni. (nevet)


- Nagyon fantasztikus karriered van és úgytűnik apaságban is szupersztár vagy. Hogyan tudod egyensúlyban tartani a két dolgot?
- Az édesség segít... Szeretem a Nerds-et. (nevet) Szeretek csavarogni a lányaimmal, egész nyáron velük utaztam. A munkám miatt nem tudok túl sokat itthon lenni, így inkább a minőségre hajtok. Nagyon fontosnak tartom az ünnepeket, és megpróbálom azokat emlékezetessé tenni. Ez a mostani is olyan. Mindig emlékezni fognak az évre, amikor a Wonka feldíszítette a házunkat.

- Vészesen közeleg az Alkonyat: Hajnalhasadás (november 18-án [jelenik meg a mozikban]) Hol leszel aznap este? Kérlek, áruld el!
- December 1-jéig a Jackie nővért forgatjuk New Yorkban, de valószínűleg ott leszek a Hajnalhasadás premierjén. Sose tudhatom biztosan, mikor hol leszek! (nevet) Talán épp melletted fogok ülni a moziban!

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése