2011. október 5., szerda

Kellan-képek az elmúlt napokból

Kellan a Nylon magazine novemberi számának címlapján lesz látható, meg belül jópár oldalon, abból érkeztek szkennek, amelyeket mindenképpen érdekes látnunk. Nos, a felhozatal elég - hogyismondjam - vegyes. De majd Ti kommentáljátok. Na jó, kicsit én is :)

A címlap nem kifejezetten sokatmondó, de lényegesen vállalhatóbb, mint a mellette lévő okostojás kép. Azt felejtsük is el gyorsan!!


 A következő kettő már érdemesebb arra, hogy kicsit nagyobban is szemügyre vegyük őket!



A bohókás Kellanért rajongóknak is kattintottak párat:

És végül, nos. Az isssstenien dögös Kellant kedvelők pedig egy Abbot+Main kampányas verzióval vígasztalhatódnak! :) Csak a csajt photoshoppolták volna még le róla!!! :D


Ésvégül, amint azt Ria már jelezte, kihött egy új Poszeidón Still a Halhatatlanokból, amin ugyan Kellan felismerhető, de nekem a saját felsőtesti izomzatával sokkal-sokkal jobban tetszik. Azért az a nézés...


1 megjegyzés:

  1. Szia Ancsi!
    Hát igen mélységesen egyetértek veled. A Nylonos képek nem igazán bejövősek, a középső kettő úgy ahogy, mert imádom, ha nem sötét a haja. Abban is igazad van, hogy az A+M plakátról a csajnak mennie kéne, csak rontja az összképet:)
    A hasizmai, na ja, jobbak, mint ez a páncél. De a nézés, na az tényleg megér egy misét.
    Ha a chatből jól sejtem készülsz majd feliratot fordítani?! Imádlak. Folyton morognak az orruk alatt és jópárszor csak sejtettem mit mondhatnak. Oké az is közrejátszott, hogy elmúlt éjfél, és olyankor már nem igazán vagyok a topon. Sok mosolyra ne számíts, de a pillantásai, na azok ott vannak...
    Ria

    VálaszTörlés