2011. október 22., szombat

Beszélgetés Jackson Rathbone-nal az Aim Highról

A héten ez a téma, úgyhogy még egy ilyen cikket - ezúttal az EyeCrave interjúját - hoztam Nektek, amely elejéről leszedtem az általános bevezető szöveget, hiszen az alaptörténetet, a szereplőket már jól ismerjük. És amúgyis az érdekel minket, amit Jackson mond :)

Amikor Jackson Rathbone-nal beszélgettünk, lehetőségünk nyílt rá, hogy megvitassuk a sorozatot, annak társadalmi és technikai következményeit, és hogy neki milyen a személyes kapcsolata az Aim High-jal.

EyeCrave: Hogyan kerültél a sorozat közelébe?
Jackson Rathbone: A Wonderland, amely McG cége, keresett meg azzal, hogy websorozatról lenne szó. Már korábban is érdekelt egy websorozat elkészítésének lehetősége, ami bonyolultabb technológiát alkalmaz, amely által az ember személyesen is benne lehetne a sorozatban, láthatja magát benne. Amikor elkészültünk vele, feltettük a Facebookra, és tetszett az embereknek.
EC: Azt hiszem, ez egyfajta forradalom.
JR: Úttörők vagyunk.

EC: Úgy tűnik, a websorozatok gyakran függetlenednek a TV-től.
JR: Ez egy órás anyag, ha összerakjuk a részeket, egy teljes film jön ki belőle. Bizonyos értelemben majdnem olyan, mint egy TV-sorozat a BBC-n. Hosszú történet. Ez nem egy olyan sorozat, amelyben mindegyik epizód tiszta lappal indul. Ez nagyon izgalmas, az új média és az internet olyan számomra, mint a Vadnyugat; én pedig a szívemben mindig is cowboy voltam. Úgyhogy ez egy úttörő sorozat, és sok ilyen sorozatot fogunk még látni!

EC: Vannak még hasonló terveid a jövőre nézve?
JR: Igen, vannak már ötleteink más sorozatokkal kapcsolatban. Szeretnénk még fejleszteni a technológiát, és  valószínűleg egy második évadot is csinálni az Aim High-ból. Szeretnénk legalábbis. Ha ez sikerülne, lenne néhány érdekes és nagyon klassz ötletünk arra vonatkozólag, hogyan építhetnénk meg még jobban az interaktivitást. 
EC: És hogyan?
JR: Óó, erről nem iagzán beszélhetek. Engem egyszerűen elvarázsol a technika. Nem vagyok egy műszaki zseni, bár apukám mérnök volt, úgyhogy tudok pár dolgot, de azok nem a számítástechnikával kapcsolatosak. De ha az emberben felmerülnek ezek az ötletek, és ha az ember megálmodja, megcsinálják neki. Igazából minden arról szól, hogy az ember, amikor gondolkodik, ki tudjon lépni a keretek közül.



EC: Mennyiben különbözik ez egy mozifilmtől?
JR: Teljesen más. Nagyon nagy volt a szabadságunk. Warner megbízott bennünk, azt csináltunk, amit csak akartunk. Igazából levette a kezét a dolgokról. Mindig nagyon jól éreztük magunkat a forgatás alatt, még ha stresszes volt is. Ki kellett hagynunk egy akció szálat, mert 9 nap alatt be akartuk fejezni a forgatást - és ez nagyon szomorú volt. De még így is megőriztünk két nagyobbat. Szerintem az embernek [itt] nagyobb a szabadsága, ugyanakkor nagyobb a rizikófaktor is. Ha nem lettünk volna képesek megfelelően magas esztétikai szintet hozni az Aim High-nál, nem tehettük volna fel a Facebookra. 

EC: Mesélnél egy kicsit a karakteredről?
JR: Nick Green egy középsikolás diák, aki nem igazán illeszkedik be, mivel az Egyesült Államok kormányának alkalmazottja. Nem igazán találja a helyét a világban, hiszen vannak ezek a speciális képességei, és ezt a hatalmas titkot őriznie kell a világ előtt. Ugyanakkor néha hősnek érzi magát, máskor meg meg gyilkosnak... emiatt nem is tudja, hogyan érezzen. Éppolyan középiskolás, mint mindannyian voltunk, vagyunk, megpróbálja megtalálni a maga útját. Szerelmes egy lányba... akinek viszont van barátja. Viszont félelmetesen jó a munkájában.

EC: Van valami közös benned és Nickben?
JR: Mindig én voltam az új fiú. A családom sokat utazott. Mindig így éreztem magam. Akik legelsőként befogadtak engem, a különcök voltak. Nick ezzel a Marcus nevű sráccal barátkozik, akivel nagyon különös a barátságuk - ők mindketten olyan srácok, akikkel senki más nem akar szóba állni. Nem sok közös van bennük, de ez összeköti őket. Gyerekként én sem igazán tudtam beilleszkedni, de ha egyszer rátaláltam a művészetre, megtaláltam a helyem.

1 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a palit:)
    Köszi a cikkekért, infókért, képekért!!!
    Lylia

    VálaszTörlés