2011. október 18., kedd

Arena - magyar nyelvű felirat


Na, elkészültem az Aréna feliratának fordításával, amelyet INNEN tölthettek le.

Használati utasítás: 
Letöltés után nevezd át a filmet és/vagy a feliratot úgy, hogy az állomány neve mindkettőnek ugyanaz legyen, de vigyázz, nehogy a kiterjesztés elvesszen (pl. Arena.avi a film és Arena.srt a felirat). Indítsd el ezt egy olyan videólejátszóval, ami képes feliratot is megjeleníteni, és máris nézheted a filmet! (A BS Player és a VLC Player alkalmasak erre a tapasztalatok szerint)

Figyelmeztetés:
Most nem rémlik, hogy a film milyen korhatáros besorolással készült, de - amint azt már itt beszéltük páran - bátran számíthatjuk 18-as karikásnak, egyrészt a brutalitás öncélú ábrázolása, másrészt pedig a szóhasználat miatt is. Megtekintés csak saját felelősségre! Én szóltam! (De Kellan iszonyatos jó benne, meg a végére a film is kialakul, szóval én nem bánom, hogy megnéztem azért)

Éstovábbá!
Gyűjtsétek a gondolataitokat, mert hétévégén (mondjuk szombat délután/estére) összeszedem én is a gondolataimat és a szalonképesebb screenshotokat és lesz Vélemény rovat, ahová - ezúttal is - várom a Ti véleményeteket is!! :)

A felirat eredetijéért köszönet Andynak!!
És persze mindenkinek a türelméért (bár ezúttal se tudtam volna gyorsabban haladni, ha türelmetlenkedtek sem ;)!!
Súlyos félrefordítás esetén szólhattok (nem könnyű ennyire vulgárisat fordítani), elírások maradhattak benne, bár igyekeztem átfutni egy helyesírás ellenőrzővel.

És ha még nem vettem el a kedveteket: Jó szórakozást!!

4 megjegyzés:

  1. Ancsi: Köszi, köszi, köszi! :) (csak most már legyen időm megnézni :D )
    Ja igen és Andinak is köszi az eredetijéért :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen. :)
    Örülök, ha hasznát veszitek!! :)

    VálaszTörlés