2011. július 1., péntek

Még Kellan is elámult Robert Hajnalhasadásban látható izmaitól

A nemrégiben felröppent testdublőrös sztorinak az MTV is utána járt, és Kellant kérdezték meg, mit is gondol a kérdésről, illetve Robert Hajnalhasadásban látható, dagadó izmairól. Íme a cikk:

Robert Pattinsont sok mindenről ismerhetjük: tökéletesen borzas sérójáról, parázsló tekintetéről, és arról a képességéről, hogy hogyhogynem, minden lány elájul tőle. Mégis RPattz-nek egyetlen tulajdonságát nagyon hiányoltuk: ez pedig az izmos testalkat. Egészen mostanáig.

A Hajnalhasadás előzetesében láthatjuk, amint Edward Cullen ágyba viszi újdonsült feleségét Bellát nászútjukon, és egy pillanat erejéig láthattuk izmos hátát, és amint a szenvedély hevében széttöri az ágyuk fejtámláját. 



Miután napvilágot látott a jelenet, néhányan kétkedni kezdtek, hogy Rob vajon ezúttal nem alkalmazott-e testdublőrt. Nos, mi felhívtuk színésztársát, aki nagy lelkesedéssel biztosított minket arról, hogy márpedig ott valóban Rob-ot látjuk!

- Valaki megkérdezte tőlem, hogy nem én vagyok-e az. 'Az nem Kellan háta?' - mesélte a 26 éves színész, aki jót nevetett az elképzelésen.
- Nagyon büszke vagyok Robra, hogy így kidolgozta az izmait és tényleg nagyon keményen edzett. Sokat bringázott, rengeteget kondizott, és nagyon szorgalmasan csinálta végig az edzéseket. Sokat beszélgettünk arról, milyen fehérjeturmixokat érdemes inni, mit kell tennie, ő pedig figyelt és érdeklődött. Nagyon pozitív volt a hozzáállása. 
Alig várjuk, hogy még többet láthassunk az eredményből. ;) 


Jelenleg azonban nem Robert az egyetlen, aki keményen dolgozik,  Kellan is nemrégiben kezdte a Syrup című független film forgatását New Yorkban (amikor felhívtuk, akkor is épp a forgatáson volt), Shiloh Fernandezzel és Amber Hearddel az oldalán. Neki ez az első filmje, mióta befejezték az Alkonyat [filmek] forgatását. Kíváncsiak voltunk, Kellan hogyan éli meg, hogy soha többé nem térhet már vissza az Alkonyat forgatására.

- Szeretem az Alkonyat-filmeket. Ezek tették lehetővé számomra, hogy megmutathassam magam, és ezáltal jobbnál-jobb független filmekben játszhassak, mint például a Syrup is, amire nagyon büszke vagyok. Úgyhogy nem keserédes, hanem pusztán édes az egész érzés, ami körülvesz. Nincsenek rossz érzések, csak jók. Óriási dolog, hogy leforgattuk a Hajnalhasadást, de még mindig van két évünk, amíg írnak rólunk az újságok, úgyhogy egy jó ideig, még nem ér véget ez az egész.


És, hogy ne legyen hiányérzetünk, Kellanről is teszek be pár képet, igaz most nem Syrup-forgatásról, hanem egy Coach Men's Summer on The High Line fantázianevű rendezvényről :))




Ezek a képek pedig a KLO galériájából származnak, és ne kérdezzétek, ki a barna démon, mert fogalmam sincs...

2 megjegyzés:

  1. Lehet hogy szigorúak voltunk Robbal Ancsi!:) Ha ez tényleg az ő háta(amiben én is kételkedtem) akkor jöhetnek az gatyás képek Robról is!:D:P
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Hát, mondasz valamit :)
    Amúgy kétkedés bennem is van, de én meggyőzhető vagyok, hogy ez Rob háta. Kellan már régebben is dicsérte, hogy mennyit edzett a BD-re. De ez nagyon tetszett, hogy konkrétan rákérdeztek, hogy az nem Kellan háta-e :-D
    De azért az alatta lévő képen is jól látszódnak a kar és vállizmok, amit én nem annyira bánok. Hajrá Rob :)

    VálaszTörlés