2011. július 26., kedd

Más...

Agyalok valamin egy ideje, és úgy döntöttem, a segítségeteket kérem.
Gondolom, sokan hallottatok már az Éhezők viadala c. könyvről, magáról a trilógiáról és arról, hogy megfilmesíteni készülnek. (Illetve már forog a film, és 2012 tavaszán már a magyar mozikban is látható) Aki esetleg nem ismerné a sztorit, a fenti linkeken tájékozódhat, és a következő fanmade trailerből egy kicsit beleláthat a könyv hangulatába, amely bár engem mélyen megérintett, mégis rabul ejtett.
Mivel azonban nem nagyon találtam a témában magyar nyelvű blogot, ezért szívesen indítanék egyet - persze ettől függetlenül. Igazából arra lennék kíváncsi, így kezdetben mekkora lenne az igény, úgyhogy ennek felmérése érdekébe mindjárt kiteszek egy közvélemény-kutatást, és hálás leszek, ha kattoltok, vagy akár itt fejtitek ki véleményeteket :)

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Engem érdekelne :)
    Egyik barátnőm nagy rajongója is a Hunger Games-nek, és elmesélte, tulajdonképpen mi is a történet, így képben vagyok a dolgokkal :)
    Mellesleg a videó is nagyon tetszett :)
    Carly :)

    VálaszTörlés