2011. április 14., csütörtök

Új WFE infók

Nos, a Vizet az elefántnak! háza tájáról is vannak új hírek, sajnos olyanok is, amelyek nem jók, viszont minket érintenek: Tovább tolták a hazai bemutatót, július 14-ére :(, és hiába adják ki a filmet kinn már jövő pénteken, nekünk még 3 hónapot kell várnunk, hogy a hazai mozikba is eljuthasson. 

Azért a türelmetleneknek hoztam a három legfrissebb stillt:




A még türelmetlenebbeknek pedig egy vadiúj (közel 3 perces!!) részletet tudok beilleszteni, amit pedig nem nagyon akartam, de most bemorcultam a magyar mejelenés elcsúsztatása miatt. 
Sőt: a helyzet odáig fajult, hogy összegyűjtöttem, és belenéztem a korábban kiadott összes jelenetbe is, és ha szeretnétek, szívesen kirakom ide is őket, hogy meglegyenek. Szóljatok, ha szeretnétek, mert feleslegesen viszont nem fogok dolgozni...
Na, de itt a friss 3 perces részlet:

1 megjegyzés:

  1. Annyira tele van már a tököm ezzel a dátum tologatással :@ Komolyan mondom hogy Pakisztánban előbb fogják látni a filmet mint mi. Nem elég, hogy így is egy csomó jó film nem jut el a mi mozijainkba, erre ők még ezt is eltolják, persze... biztosan nyereséges lesz ha a Harry Potterrel együtt rakják vetítésre... -.-

    VálaszTörlés