2011. április 6., szerda

Szerelmi tanácsok a férfitól, akit imádunk :)

A Cosmopolitan májusi (gondolom a kintieknek májusi) számából megtudhatjuk Peter mit gondol a férfi-nő közötti kapcsolatról. Aranyos kis cikkecske, lefordítottam:

Peter Facinelli a Showtime csatornán látható Jackie nővér című sorozat sztárja (aki egyébként szerepelt egy Alkonyat című jelentéktelen kis moziban is :), elárulja a titkot, hogy a vonzerő tovább tartson.

10 éve vetted feleségül Jennie Garth színésznőt. Mi a titka annak, hogy ilyen remek a kapcsolatatok?
A kommunikáció. Nagyon fontos, és egyben nagyon nehéz is. Ha egyszer feladod a beszélgetést, már nem lesz kivel rendbehozni a dolgokat.

Akkor ha egy pár egyszer nehezebb időket él át, hogyan beszéljünk erről a férfival, hogy az valóban meg is hallgasson minket? 
Szerintem a legjobb alkalom lefekvés előtt van. Ekkor az ember már túl van a napon, jobban tud másra koncentrálni.

Mi az az egyetlen dolog, amit minden nőnek tudni kellene a férfiakról?
Legtöbbször a nők nem mondják el a férfinak, hogy mire van szükségük, hanem azt szeretnék, ha az magától jönne rá, így azonban az egész olyan lesz, mint egy kirakósjáték. Én azonban azt mondom, ha megfogalmazod, mit is szeretnél, a férfi biztosan teljesíteni fogja.

Mi az, amit egy nő soha ne mondjon egy férfinak?
"Szeretlek, de..." Ha azt mondod, "Szeretlek", akkor annak feltétel nélkül kell történnie.

Mi a legdögösebb cucc, amit egy nő viselhet?
A vörös fehérnemű. Érdekes, hogy ha a nő felvesz egy szép fehérneműt, az felizgatja a férfit, de nekünk férfiaknak ugyanez a lehetőség nem áll rendelkezésünkre.

Akkor mi áll a férfiak rendelkezésére?
Nos, viselhetnék én is női fehérneműt, de nem hiszem, hogy az bejönne a feleségemnek, vagy akár nekem. Szerintem a fickóknak egy igazán helyes, ropogós öltönyre van szükségük. Én mindig szexinek érzem magam benne.


2 megjegyzés:

  1. Helló!:)
    Még nem komiztam ezen a blogon, de most már megteszem:) Hosszú ideje követem az ide feltett híreket és mind nagyon szuperek:) Én Team Peter(!) vagyok, úgyhogy a vele kapcsolatos cikkeket és képeket nagyobb előnyben részesítem, éppen ezért írok most ide:)
    A nem régen (pontosabban április 1-jén) feltett hírt sajnos én is bevettem:( Már ha lehet azt mondani, hogy sajnos, mivel nem tudtam elképzelni, Peter miért ne fogadná el azt a szerepet, hiszen sokkal többet nem kellett volna rajta fiatalítani, hiszen az eredeti filmben is egy 23 éves családfőt alakít, eredetileg a 37-es éveiben:) A legjobban azonban Stephenie szavai leptek meg, hogy szerinte Carlisle egy sötét és misztikus figura:O És hogy ő nem támogatná ennek a filmnek a megjelenését:O Nekem már ott bűzlött valami...
    A mai cikkhez visszatérve azonban el kell hogy mondjam, régen vártam már egy ilyenre:) Hogy vajon mi az, ami Peternek bejön és ez a cikk végre meg is jelent:D
    A Peter fehérneműben dologról rögtön a Single Ladies jutott eszembe, amire Rob DeFranco táncolt az utcán egy bikiniben xD
    De szerintem ő mindenben szexi lenne, úgyhogy felőlem akár felhúzhatna még egy vörös fehérneműt is, még abban is jól nézne ki xD :D
    Köszi, hogy lefordítottad:D Én sajnos még eléggé kezdő szinten vagyok angolból:/
    Ez a komi pedig jó hosszúra sikeredett:O Remélem, nem gond:D
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  2. Nem gond, örülök, hogy írtál. Mostanában főleg a Kellan-tábor kommentel, így az ő igényeiket ismerem, és mivel Kellan nekem is a szívem csücske, ezért hajlamos vagyok eltolni az arányokat. Szóval jó, ha többet hallatjátok a hangotokat, mert így legalább tudom, kit milyen cikkek, hírek kötnek le jobban :)
    Bocs, ha túl hihetőnek tűnt a múltkori cikk, bevallom, én is - ha nem is elhittem, de csodálkoztam, hogy ha ez igaz, akkor miért nincs róla infó hivatalosabb helyeken...
    Szóval hajrá Team Peter. Én igyekszem róla is hozni érdekességeket.

    VálaszTörlés