2011. április 22., péntek

Live chat Peter Facinellivel

Mint azt már tegnap is írtam, Peter Facinelli a Grand Canyonba utazott, ahol a Nemzeti Park ünnepi hetének keretében kívánták felhívni a figyelmet az élhető környezet fontosságára, és ahol sok más önkéntes között Peter is beállt szemetet szedni. A rendezvény keretein belül egy egyórás live chat-et is szerveztek Peter főszereplésével, ebből igyekszek érdekesebb kérdéseket válogatni:



Mi a legjobb része annak, hogy részese vagy a Twilight-saganak?
A rajongók igazán nagyszerűek. Ők nagyon sok támogatást nyújtanak nekünk, és én ezért nagyon hálás vagyok nekik.

Milyen élmények hatására szeretted meg ennyire a szabadban való tartózkodás örömét? 
Amikor gyerekek voltunk, apámnak volt egy faháza az erdőben, mi pedig ott töltöttük a nyarat. Ez egy 20 hektáros erdő volt körülbelül, én pedig alig vártam, hogy felfedezhessem. Szóval nagyon korán megismertették velem a szabadtéri élet örömeit, és az a célom, hogy én is ezt tegyem a családtagjaimmal.

Miben hasonlítasz és miben különbözöl Carlisle-tól?
Szeretem azt hinni, hogy hasonlóan szenvedélyesek vagyunk. Carlisle is családfő, nekem is vannak gyerekeim, szóval ez is közös pont. Viszont nem vagyok szőke, és Carlisle kicsit érettebb, mint én. És a való életben én nem hordok kardigánt.

Hogyan fedezték fel a színészi tehetségedet? Azért kérdem, mert én magam is színésznő szeretnék lenni. Tudnál adni pár tippet?
New Yorkban tanultam a színész szakmát. A második munkám egy kis független film szerepe volt, de az első nagy szerepem az Esküdt ellenségekben volt, és Dick Wolf felfigyelt rám. Aztán ő felajánlott egy másik munkát, amit én elvállaltam, ahelyett, hogy visszamentem volna tanulni. Így aztán kb 15 kreditem hiányzott ahhoz, hogy lediplomázzak színészetből. Szóval Dick Wolf az oka, hogy nem szereztem diplomát, de neki köszönhetem azt is, hogy van SAG-kártyám (Screen Actors Guild - filmes és televíziós előadókat tömörítő szakszervezet) A legjobb tipp, amivel szolgálhatok, hogy lépj fel, ahol csak tudsz, legyen szó helyi darabról vagy független kisfilmről, mindegy, csak játssz! Ez egy művészeti forma és egy életen át tartó elkötelezettség.

Mi fog hiányozni a legjobban most, hogy már befejeződött az Alkonyat forgatása?
Nem tudom, mert még nem fogtam fel, hogy vége. Bár a forgatásnak többé-kevésbé vége, még mindig várunk két film megjelenésére. Ami nem fog hiányozni, az az esőben való forgatás és a sár.

Mi a legnehezebb abban, hogy ilyen sikeres színész vagy?
Az, hogy nem jut túl sok idő a családomra. Sokat utazok, és bárcsak több időt tölthetnék velük. De megpróbálok olyan gyakran hazamenni, amilyen gyakran csak lehet. Gyakran csak azét repülök haza, hogy megvacsorázzak a gyerekekkel és már megyek is vissza.

Van olyan színész vagy rendező, akivel igazán szívesen dolgoznál együtt?
Tudod, a legfőbb oka annak, hogy belevágtam ebbe a színészesdibe egy 'Butch Cassidy és a Sundance Kölyök' című film volt. Nagyon szeretnék együtt dolgozni Robert Redforddal és nagyon szerettem volna együtt dolgozni Paul Newman-nel. De Sean Penn-t is kedvelem még.

Melyik a kedvenc szereped az eddigiek közül?
A kedvenc szerepem az apaszerep. Ha az eljátszott szerepeimre gondolunk, akkor nehéz megmondani, mert mindegyik film nagyon különböző volt, amikben szerepeltem, mégis mindegyik karakteremet nagyon szívesen alakítottam. Ez olyan, mintha azt kérdeznék, ki a kedvenced a gyerekeid közül. Mind másképp különlegesek.

Coop vagy Carlisle. Ki nyerné a csatát?
Szeretnék Coop mellé állni. Megmondom miért: egy adott ponton ugyanis Carlisle olyan ideges lenne Coop-tól, hogy meg akarná őt ölni, így aztán akaratlanul is vámpírrá változtatná, és soha nem tudna tőle megszabadulni.

Szia Peter! Nagyon szeretem a munkáidat! Hatalmas Alkonyat-rajongó vagyok. Kivel dolgoztál legszívesebben a forgatások során? 
Igazából azokat a jeleneteket szerettem a legjobban, ahol mindannyian együtt voltunk. Ilyenkor csak úgy áradt az energia a forgatás helyszínén és olyan teljesség érzésem volt. De csak Kristennel, Robbal és Elisabeth-tel volt saját jelenetem. De igazán élveztem mindegyiket.

Te magad Edward-párti vagy Jacob-párti vagy?
Érdekes, hogy ezt kérdezed. Egyik kislányom, Luca most itt van velem, és ő azt mondja, hogy az Alkonyat elképesztően jó. A 4 éves kislányom, Fiona azt mondja egyik nap: 'Meg szeretném nézni az Alkonyatot!'. Ő a félelmetes részeket kedveli. A középső lányom, Lola Carlisle pólóban alszik. A lányaim mind Carlisle-pártiak. Én pedig család-párti vagyok!

Melyik hajszínt kedveled jobban: a szőkét vagy a barnát. Mindannyian izgatottan várjuk a Loosies-t, lehet már tudni, mikor láthatjuk?
Nem igazán van olyan hajszín, amit jobban kedvelnék, mint egy másikat. Nagyon élvezem, hogy a különböző szerepeimet különböző hajszínnel játszhatom. Carlisle szőke haja nagyon jól néz ki, és ezáltal fizikailag is teljesen más, mint bármi, amit korábban játszottam. A Loosies miatt én magam is nagyon izgatott vagyok. Én írtam, rendeztem, és szerepelek is benne. Ez egy nagyon hosszadalmas folyamat, de nagyon megéri. Nagyon örülök neki, hogy ott tart, ahol tart, és nagyon remélem, hogy szeretni fogjátok.

Mi volt a legviccesebb jelenet az Alkonyat-filmek forgatása során?
A nagy patthelyzet jelenetet forgattuk a Cullenek és a Volturi között, és ez nagyon hihetetlen élmény volt, mert  ott volt 100 ember sminkben, jelmezben, kora reggel. Valamelyik színész kitalálta, hogy milyen vicces lenne, ha nekiállnánk táncolni. Ezt nem árultuk el a rendezőnek, viszont, amikor bekiabálták, hogy "Felvétel", akkor nekiálltunk táncolni. Még az is lehet, hogy ez rajta lesz a DVD-n az extrák között.

Melyik Alkonyat-film forgatását élvezted a legjobban?
Mind nagyon különböző volt. Mindegyiknek más volt a hangulata és más tapasztalatokat nyújtott. Mindegyiket nagyon szerettem. De most legutóbb a Hajnalhasadás forgatása fél évig tartott.

Mit szeretsz legjobban csinálni, amikor otthon vagy a gyerekeiddel és a feleségeddel?
Minden péntek este mozi estét tartunk, és popcorn-t eszünk. A gyerek ezt várják egész héten. A 4 éves kislányom azt szeretné, ha minden este mozi-este lenne. Mindig azt kérdezi: 'Ma este mozi-este lesz?' De nagyon szeretek elmenni velük szórakozni és kikapcsolódni velük.

Mi a kedvenc olaszos kajád?
A pizza! Nem, igazából nagyon szeretem a rizottót és a parmezános csirkét.

Mi volt az első munkád?
Újságkihordó voltam és a Daily News-t kézbesítettem. Borzasztó volt! Képes voltam egész kötegeket elhagyni, a megrendelők pedig állandóan betelefonáltak a munkahelyemre és panaszkodtak. Néha elfelejtettem zacskóba rakni az újságokat, hogy ne ázzanak el az esőben. Olyankor az egészet ki kellett fizetnem.

Köszönöm mindenkinek, aki itt volt! Nagyon jól éreztem magam, és nagyon tetszettek a remek kérdéseitek!



Forrás

2 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Ez igazén tetszett! :D
    Annyira jó ilyeneket olvasni :D
    Bírnám ha rajta lenne az a táncolás a DVD-n :D
    Biztosan visszanézném egy párszor :D
    Szerintem Peter mindegy milyen hajat visel, akkor is cuki :D
    Mellesleg én nagyon várom a filmjét és Breaking Dawn-t is (bár azt ki ne várná???:D)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha tetszett :), én is örömmel fordítottam.
    Ha elérhető lesz valamilyen formában Peter filmje, akkor én is mindenképp megnézném.
    És annak is örülök, hogy találtam Peterrel izgi anyagot, mert már nagyon kellett egy ilyen is. :)

    VálaszTörlés