2011. április 30., szombat

Peter Facinelli a Jackie nővérről, a Loosies-ról és korábbi karaktereiről

Ha még emlékeztek rá, valamikor télen írtunk arról, hogy Peter figurája, Dr. Coop mélységesen mély depresszióba esik a Jackie nővér III. évadában. Na, most talán kicsit több részlet is kiderült a sorozattal kapcsolatban a következő interjúból :)

Azt hihetnénk, Jackie-nek nagyon nehéz lehet, most azonban úgy tűnik, az ő dorgfüggősége sétagalopp összehasonlítva azzal a megrázkódtatással, ami Dr. Coopert éri, amikor kiderül, anyukái ELVÁLNAK [tudniillik Coop-nak két darab leszbikus anyukája van ám a sorozatban] Coop úgy fogadta a hírt, mintha csak egy nagy gyerek lenne. 

Ez persze érthető, hiszen ebben az évadban egyre rosszabbul megy a doki szekere. És a következő részekben a helyzet csak méginkább rosszabbodni fog Peter Facinelli szerint. Azért kerestem fel Facinellit, hogy meséljen a Jackie nővér szenzációs harmadik évadáról, arról, hogy milyen érzés, hogy Mike Dexter újra él, és hogy miképp fordulhat elő, hogy lehet, hogy nem is a Hajnalhasadás II. részében látjuk Carlisle Cullen-t utoljára.

Mit gondoltál, amikor kiderült, hogy Coop anyukái elválnak? 
Színészként az jutott eszembe, hogy ez milyen zseniális ötlet. Coop-ként pedig nagyon elszomorítónak éreztem. Mindahányszor a színen vannak, nagyon jól szórakozok, úgyhogy nagyon örültem, hogy visszahozzák őket a történetbe, de Coopnak ez egy hatalmas csapás. Örvényként húzza le ez őt. Anyukái a világot jelentik Coop számára, így aztán Coop vergődni kezd, amikor mindez kártyavárként omlik össze, és egy időre eluralkodik rajta a félelem.

Bírtam, ahogy az emberek reagáltak a "Éééés mindjárt lebiggyed a szája" mondatra a filmben. 
Hát, igen, ez tipikusan olyan, ahogyan Coop viselkedik, hiszen ő egy 12 éves gyermek egy férfi testébe zárva, szóval nem túl jól kezeli a hírt.

Úgy tűnik, nem alakulnak jól a dolgok Coop számára a Jackie nővérben mostanában. 
No igen, a tavalyi évad jó volt, mert felépítettük Coop-ot, majd levágtuk a szárnyát. Ebben az évadban újra ez történik, csak még hangsúlyosabban: egy világ omlik össze körülötte. Amit igazán érdekes látni az az, hogy ő egyáltalán nem is érti, miért történnek vele ezek a dolgok. Coop azt hiszi, ő egy rendes fickó, szóval, amikor a karakter belekerül ezekbe a szituációkba, igazán nagyszerű látni, hogyan reagálja le ezeket. Számomra ez egy jó lehetőség volt arra, hogy megismerjem Coop másik oldalát is, ő mindig olyan életvidám. Színészként eljátszani azonban ezt a félelmet és depressziót, elég lehangoló volt. 

Értem. Én mindig úgy képzeltem, hogy ha az ember TV-sorozatban szerepel, akkor a karakterében megjelennek a saját érzései is.
Ez így is van. Van egyfajta összhang a karakterrel. Emlékszem, amikor forgattuk az elkövetkezendő néhány epizódot, nagyon el voltam kenődve, hiszen egész nap ez vett körül - rátapad az emberre. Nagyon lehangoló volt felvenni ezt az évadot.

[...]

Mivel a harmadik évad jobb, mint az előzőek, így nyilvánvalónak tűnik, hogy lesz negyedik évad is. Mit szeretnél látni Cooptól a negyedik évadban?
Az első három évad során végig megpróbáltam elérni, hogy Coop bajuszt növesszen. Ő egy ilyen nagyra nőtt gyerek. Ez az évad arról szól, hogy mindenféle tévképzetek alapján megpróbál felnőni, így aztán vicces lenne a negyedik évadot egy bajszos Coop-pal kezdeni.

Nem rémlik, hogy Téged, Peter Facinellit láttunk-e már egyáltalán bajszosan. Jól áll vajon?
Nem tudom, mert soha nem is növesztettem még bajuszt. Emiatt is szeretném ezt annyira.

Hamarosan itt a Loosies, a film, amelyet Te írtál, rendeztél és szerepelsz is benne. Ez a karriered legnagyobb hobbi-projektjének tekinthető?
Vér, verejték, könnyek, és hasonlók tapadnak hozzá. Mindössze három hét alatt megírtam a sztorit, mégis hat évembe telt, mire lett valami belőle. Nagyon elégedett vagyok a vágással, a filmzenéjét pedig Paul McDonald írja. Színészként az ember csak a saját szerepét csinálja meg, és reméli, hogy majd jól összerakják. Amikor azonban az ember valami olyasmit hoz létre, amit maga írt, akkor végigköveti az úton, amit az bejár, hogy úgy mondjam. Nagyon büszke vagyok rá, és remélem, az embereknek is tetszeni fog. 

[...]

A Jackie nővér és az Alkonyat-filmek sokat jelentenek a pályafutásod során, érzed azt is, hogy ennek megfelelően alakul a rajongótáborod is?
Aminek nagyon örülök, hogy a rajongóim kíváncsiak a régebbi munkáimra is. Különféle dolgokat szeretnének látni, amiket én játszottam el. Ezek a filmek lehetőséget biztosítottak arra, hogy a korábbi alakításaimat is megmutathassam nekik, amelyeket az elmúlt években gyűjtögettem össze. 

Ez azt jelenti, hogy Mike Dexter tovább él?
Ő mindenképpen. Nemrégiben egy bevásárlóközpontban jártam, amikor néhány fiatal odajött hozzám, és azt mondta: "Téged láttalak valami filmben, ugye?", "Milyen filmben szerepeltél?", kérdezte, mire mondtam, hogy "Ööö, az Alkonyatban"?, mire "Nem, megvan: a Buli az életben! Te vagy Mike Dexter!" (neved) Tök jól esett! Szóval Mike még mindig él, és igazán hízelgő számomra, hogy egy olyan karakter, amelyet 12 éve alakítottam, még mindig az emberek fejében él. Ez azt jelenti számomra, hogy jó munkát végeztem.

Szeretnéd, ha lenne lehetőséged arra, hogy visszatérhess valamely korábban játszott karakteredhez és eljátszhasd a történetének folytatását?
Úgy érzem, bármi, amit eddig csináltam, teljes egészet alkot. Na jó, a Halálos iramban című sorozat függővéggel zárult, az a karakter amúgy kifejezetten szórakoztató volt számomra. Mindig azt gondoltam, klassz dolog lehet filmet készíteni. Abban minden teljes egészet alkot. Vagyis... ott van Carlisle 300 éves története, mielőtt családot alapított volna. Annyi minden van ebben a karakterben érdekes volna kibontani mindezt...

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon örültem ennek a kis interjúnak :D
    Én mellesleg nagyon várom a Loosies-t :D
    És azt sem bánnám, ha kibontanák Carlisle karakterét :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Na, jól van akkor, ha örültél. Volt egy pontja ugyanis az estének, amikor nem voltam biztos abban, hogy van értelme küzdenem a mondatokkal :) De akkor csakmár. :)
    Én amúgy szintén kíváncsi vagyok Peterre, bár Carlisle előtörténete nekem csak a Cullen-korszaktól lenne izgalmas.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez az interjú nekem is nagyon tetszett. :)
    A Loosies engem is érdekel. A történet is jónak ígérkezik és amellett, hogy Peter lesz a főszereplő, kíváncsi vagyok, hogyan rakta össze a filmet rendezőként.
    Jó volt olvasni arról is, hogy Peter hogyan élte meg a Jackie nővér új évadát. Kicsit sajnálom mostanában Coop karakterét, annyira összejött neki minden szerencsétlenség... de főként ugye az anyukái válása... :S Ezek után nem tudom, hogyan zárják majd le az évadot.
    Amikor az elején Mike Dexterről olvastam, azt hittem, valami folytatást csinálnak a Buli az élet!-nek. :D De abban a filmben tényleg nagyon emlékezetes volt Peter, nem csoda, ha megmaradt az emberekben. :)
    És, ha már Carlisle itt a végén... szívesen megnéznék egy filmet az életéről, de akkor már inkább úgy, hogy vele kezdődne és a teljes Cullen család kialakulásával érne véget. :)
    Köszi szépen a fordítást! :)
    Nagyon érdekes interjú volt! :)

    VálaszTörlés