2011. december 1., csütörtök

Jackson: "R-Pattz és én együtt zenélhetnénk"

Vigyázat! A cím kicsit bulváros, de nem volt jobb ötletem, úgyhogy megtartottam az eredetit. Azt hittem ez alapján, hogy jobb anyag, de ha már lefordítottam, beteszem ide :)

Az MTV exkluzív interjújában Jackson elárulta, hogy színésztársával, Robert Pattinsonnal két filmforgatás között is tartják a kapcsolatot és időnként együtt zenélgetnek. 
Jackson, aki Jasper szerepét alakítja a vámpírfilmben, így nyilatkozott:
- Szeretek zenélni, és határozottan úgy gondolom, hogy nincs okom rá, hogy feladjam a színészetet, hogy jobban tudjak erre koncentrálni vagy fordítva. Mindkettő művészet, én pedig szeretem a művészetet!

Pár hete amikor az a pletyka terjedt, hogy Pattinson saját albumot készül felvenni, Jackson kifejezte, mennyire tiszteli színésztársa zenei tehetségét, még viccelődött is, így szólván: - Hé, akár egyszer közös színpadon is felléphetnénk.

Eklektikus rockot játszanak, és egyedi a stílusuk, és bár kétségtelen, hogy az Alkonyat sikere sokat dobott az öttagú Los Angelesi banda népszerűségén, Jackson kitart amellett, hogy a 100 Monkeys rajongói bázisa elég távol áll a Team Edward és Team Jacob csoportokba osztódó Alkonyat-fanatikusoktól, akiknek köszönhetően a film promókörütja "tiszta őrület" volt. 
Ennek ellenére Rathbone elismeri, hogy nekik is kijár a rajongói fanatizmusból, hiszen állítása szerint:
- Néhányan rátetováltatják a bőrükre az autogramunkat, pont, ahova mi írtuk. Ez elég durva!

És nem csak a rajongók azok, akik szeretik túlzásba vinni a dolgokat: a sokoldalú színész, énekes, gitáros, basszusgitáros, dobos, billentyűs, mandolin, trombita- és harmónikajátékos nem elégedik meg ezekkel, hanem  a filmrendezés iránt is heves érdeklődést mutat.
A 26 éves színész kifejtette: - Mindig megihletnek azok a fickók, akikkel együtt dolgozok, Billtől (Bill Condon, az Alkonyat: Hajnalhasadás rendezőjétől) pedig sokat tanultam, aminek a közelgő munkáim során még sok hasznát vehetem. Izgatottan várom, mit hoz számomra a jövő...

A 100 Monkeys európai turnéja során decemberben Nagy-Britannia számos nagyvárosában - Manchaesterben, Glasgow-ban, Birmingham-ben és Londonban - is fellép.



7 megjegyzés:

  1. Hozzánk bezzeg nem jönnek... Pedig jó lenne:)
    Lylia

    VálaszTörlés
  2. Hát, azért nálunk szerintem nem tudnának egy csarnokot megtölteni... Annyira nem ismerik őket az emberek, hogy annyit kiadjanak értük, amennyibe kerülnének. Pedig én is elmennék egy koncertjükre :)

    VálaszTörlés
  3. Nem is csarnokokban lépnek fel, hanem kisebb helyeken. Egy-két képen, amit Twitterre töltöttek fel látszik, hogy nem olyan nagyok a helyek.

    VálaszTörlés
  4. Ez mondjuk igaz. De szerintem Manchesterbe, meg Birminghambe nem kis klubokban mennek :S
    De most, hogy mondod, egy kis klubos fellépés még hangulatosabb lehet :)

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan utánanéztem, és Manchesterben 10 font egy jegy, Londonban meg 12 font. Úgyhogy még nem is lenne olyan nagyon vészes. Jó lenne ha a következő turnén, majd hozzánk is eljönnének :) Felőlem a kertemben is lehet a koncert :) :)

    VálaszTörlés
  6. Látom, nem adod fel :)
    Azért a kerti partiból ki ne hagyj ;)

    VálaszTörlés
  7. Csak utánanéztem a felvetéseidnek, mert izgatja a dolog a fantáziámat :) Talán jövőre vagy később már a kisebb országokba is eljönnek.
    Ha véletlenül a kertemben kötnének ki, feltétlenül szólok :D
    Lylia

    VálaszTörlés