2011. december 7., szerda

Rob Pattinson Capricho interjú

Amikor Robert Pattinson megérkezik a Four Season luxushotelbe a Los Angelesi Beverly Hillsben, tisztára önmaga. Szakáll, farmer, fehér póló és hátrafordított [baseball]sapka. Mielőtt belekezdtünk volna az interjúba, Robert egy kutyaággyal a kezében ment el mellettem, és egy szobába vitte a folyosó végén, ahol Bear volt. Igen, Rob kutyája mindig vele van a munkával kapcsolatos utazásai során, mióta gazdája örökbe fogadta, még a Hajnalhasadás forgatása alatt.

Az angol színész nevetve tér vissza, és egyáltalán nem foglalkozik azzal, láttam-e valamit. Rob pontosan ilyen: egy egyszerű srác, aki biztos akar lenni abban, hogy még mindig önmaga. Az Alkonyat négy éve alatt Hollywood leghíresebb színésze lett, a siker mégsem szállt a fejébe. Soha nem voltak botrányok körülötte, és nem szeret a magánéletéről beszélni - még Kristennel való kapcsolata sem teljesen nyilvános. Hogy mi Rob titka? Hogy a családja, és az "néhány igaz barátja" ott van körülötte. Ebben az exkluzív interjúban, amelyet a brazil Capricho magazin készített vele, Robert Pattinson arról beszélt, hogy érezte magát a Hajnalhasadás forgatásán: elmondta, hogy csak az esküvői jelenetnél volt megrémülve, amikor látta, hogy Kristen felé tart a széksorok között, és bepánikolt, amikor egy igazi kisbabát kellett a kezében tartania. Áááh. Figyeljétek csak azt a szeretetet, ahogyan barátnőjéről beszél!


Tök jó volt téged hallani portugálul beszélni…
Kíváncsi vagyok, a rajongók mit gondoltak. Ő biztos azt gondolják, hogy béna voltam. Őszintén szólva én csak elismételtem, amit nekem is mondtak. :)

Mit éreztél, amikor megláttad Kristent az esküvői ruhában?
Csodálatos volt. Nekem az egy nagyon könnyű jelenet volt. Nem kellett rejtőzködnöm, mint Kristennek a ruha miatt. Annyira ideges volt, amikor ott ült benn a házban és várta, hogy a paparazzi helikopterek odébbálljanak. Fantasztikus volt látni, ahogyan elindult felém. Amikor láttam, mennyire kétségbe van esve, rájöttem, hogy ez az én jelenetem is, és tennem kell valamit. :) Ekkor én csúsztam szét. De szép jelenet volt.

És a szexjelenetek? Nehéz volt leforgatni?
Nem! Nagyon könnyű volt! :) Az volt a legnehezebb, hogy amikor az ember egy közönséges filmben forgat szexjelenetet, akkor az emberen nincs nyomás, mert a rendező nem akar beleavatkozni, és nem mondja el, ő hogyan csinálná. :) A Hajnalhasadásban azonban ez másképp volt, ott túl nagyok voltak az elvárások. Hogyan is lehetne mindenkinek örömet okozni, aki erre a pillanatra vár?

És hogy véled, jól sikerült?
Úgy vélem, minden érdem Bill Condont illeti. Mert nem volt túl sok lehetőség arra, hogy jó szexjeleneteket készítsünk egy 12 évesek által is nézhető korhatáros filmbe. Nem lehet túl sokat mutatni. Az viszont nem elég, ha mindenki [csak] levetkőzik.

Volt valami, ami a segítségedre volt akkoriban?
Igazából semmitől nem lett kevésbé abszurd a dolog. :) Három emberre volt szükség, hogy eltörjék az ágyat. Én éppen a szexjelenetet próbáltam kivitelezni, egy nagydarab fickó meg feküdt a földön, engem nézett, és magyarázta, mit hogy csináljak.

Hogyan viszonyultál Kristenhez?
Aggódtam miatta, és megpróbáltam óvni őt, mert tudod, abban a helyzetben minden sokkal bonyolultabb. Végül aztán ő elégedettebb volt a testével, mint én az enyémmel. :)

Zavarban voltál, amiért le kellett vetkőznöd?
:) Megpróbáltam egy lepedőt magunk köré csavarni a forgatások közötti szünetekben. De ez sokkal inkább miattam volt, nem pedig Kristen miatt :). Legyünk őszinték, én borzasztóan nézek ki.

Kondiztál ezen jelenetek kedvéért?
Igen. De amint leforgattuk ezeket a jeleneteket, felhagytam az edzéssel :).

A szülési jelenet nagyon nagyhatású. Milyen volt ezt leforgatni?
Elolvastam a forgatókönyvet és egyszerűen nem értettem. Nem olyan volt, mint egy Alkonyat-jelenet. Látni, ahogy Bella szinte halott, én meg császármetszést végzek rajta a számmal. Azon agyaltam, hogy ’Hogyan fogják ezt megvalósítani???’

És Kristen? Ő elégedett volt vele?
Ő nagyon elkötelezett a szerep iránt és igazán beleéli magát Bella történetébe. Olyan erős volt a kisugárzása abban a jelenetben, hogy nem is tudom, szerintem még belőlem is érzelmeket váltott ki. A saga forgatása során először voltam ideges. Ezt nem lehetett másképp leforgatni. Ez egy félelmetes jelenet.

Taylor Lautner azt nyilatkozta, hogy Kristen igazán dögös vámpírként. Igaz ez?
:) Igaz bizony, egy dögös istennő. Csodálatosan nézett ki. Ami nagyon vicces, mivel Bella az a lány, aki állandóan hasraesik mindenben, aztán pedig egy elegáns nővé válik, akár egy vámpírkirálynő. Kristen [karaktere] változott a legnagyobbat a történet során!

A film hatására elgondolkodtál azon, milyen apa válna belőled?
Soha nem gondolkodtam ezen, bár amikor a film második részében 2-3 hetes babákkal forgattunk, akkor nagyon kétségbe estem. Fogalmad nincs milyen picikék ezek a babák. :) Halálra rémültem, hogy összetöröm őket!

Szeretnél fiatal apa lenni?
Szerintem jó volna, mert nincs sok barátom :). Bocs, nem voltak fiatalabb testvéreim, nagyon kiforratlan elképzeléseim vannak a gyerekekkel kapcsolatban.

Hogyan definiálnád a szerelem fogalmát?
Hűűű. :) Szerintem azt jelenti, hogy úgy együtt lenni a másikkal, hogy közben hagyni, hogy a másik önmaga maradjon. Mindkét félnek a saját életét kell élnie, de a másik ember támogatásával. És az embernek képesnek kell lenni azt tenni, amit akar. Ez csak egy a szerelem sok-sok meghatározásából, mert a szerelem sok minden másról is szól.

Kris, Tay és te tényleg barátok lettetek?
Egy ideig közös úton haladt a karrierünk. Jó, amikor olyanok vannak az ember körül, akikkel ugyanazon mennek keresztül. Könnyebb így kontrollálni az ember egoját és józanságát. Például mindenki könnyebben meg tudja ítélni, hogy a másik megváltozott-e. Az pedig, hogy öt film után is barátok vagyunk, fantasztikus dolog. Szerencsések vagyunk.

Hogyan jellemeznéd Kristent?
Kristen nagyszerű lány. :) Jó, ez szörnyen hangzott. Nagyon igyekvő. Úgy értem a megszállottságot vele lehetne definiálni. Csodálatos lány. Ahogy ő mondja, túl komolyan veszi a dolgokat, ebben valamennyire az én ellentétem.

Mit tanultál az Alkonyat ezen négy éve alatt?
Hogy nagyon fontos, hogy két lábbal álljak a földön. Mióta színész lettem, sokakat láttam már, akik ettől kisebb hírnévtől is elszálltak. De az emberek többsége, akikkel az Alkonyatban dolgoztam, nem szállt el, és a Harry Potter színészei sem. A családom és az igaz barátaim mellettem állnak és sokat segítettek. Így azért más.

Négy évvel ezelőtt teljesen megrémültél a hírnévtől. Mi változott?
Minden. Különös dolog, hogy mindvégig tárgyként tekintenek az emberre. Érzed, hogy erős vagy, és azt hiszed, megtehetsz bármit, amit akarsz. Az eredeti álmaidra akarsz emlékezni, mert minden összezavarodik és eltorzul az ember körül, mivel milliónyian vannak, akik megmondják, mit tegyél. Az ember úgy érzi, folyton bírálják, bármit is tesz. De én még mindig abban hiszek, amiben régen is hittem.

Lemondtál arról, hogy zenész legyél?
Már nem lépek fel sehol, mert akik eljönnek, hogy megnézzenek, a híres emberre kíváncsiak. Én olyanoknak szeretek játszani, akik csak szórakozni akarnak, és nem azzal törődnek, ki is vagyok én.

De azért még zenélsz?
Igen. Millió számot írtam. :) Gitározok, zongorázok és csellózok.

A Hajnalhasadás 2. részében is zongorázol, ugye?
Zongorázni tanítom Renesmee-t. Jó volt. Azt a jelenetet egy négy éves kislánnyal forgattam, aki jobban játszott, mint én :).

25 évesen mit vársz az élettől?
Nem is tudom, hogy felnőjek végre? Még mindig úgy érzem magam, mint egy 12 éves kölyök. Remélem, egyszer felnövök…

3 megjegyzés:

  1. Rob egyre szimpibb ezektől az interjúktól. Ráadásul amit a szerelemről mondott... nagyon szép volt:)
    Lylia

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon bírom, hogy egyre lazább, és szerintem egyre jobban kezeli a rajongókat. Amit a szerelemről mondott, az nekem pont inkább kicsit érzéketlen volt, de sok minden másban meg valóban tökjófej. :)

    VálaszTörlés
  3. A szerelem fogalmáról nagyon jól gondolkozik,ami az apaságot illeti,ha úgy érzi,hogy még nem nőtt fel igazán,akkor ne akarjon édesapa lenni,majd eljön az a nő,(nem kislány),és idő,aki feltétel nélkül szereti és boldogan szül neki kisbabát.Továbbra is álljon két lábbal a földön,ez nagyon fontos lenne,igaz ezt könnyű mondani.Ami a kutyust illeti,igaza van,hogy mindenhova magával viszi,elvégre nem azért vette ki egy menhelyről,hogy aztán egy drága hotelszobába bezárja.

    VálaszTörlés