2011. december 18., vasárnap

Jackson az Alkonyatos társaival való zenélgetésről + Egy újabb FAULT-fotó

Európai turnésorozatuk során Skóciában lépett fel a 100 Monkeys, ahol Jackson arról is beszélt, miként zenélgettek Alkonyatos szereplőtársaival a filmek forgatása során:

Gitárosként és énekesként Jackson megosztotta tapasztalatait Robert Pattinsonnal is, akinek saját dala[i] is szerepeltek az Alkonyat filmzenei albumán. 
A skóciai fellépés előtt a kulisszák mögött Jackson ezt mondta nekünk: - Igen, néha rögtönözgettünk az Alkonyat néhány stábtagjával is. Ők maguk is kiváló zenészek és művészek, jó buli volt együtt játszani. 

Fog-e neki hiányozni az Alkonyat, most, hogy véget ér? 
- Hiányoznak a barátaim, akikkel éveken át együtt dolgoztunk ezen munka során, de jó dolog elbúcsúzni is, és új dolgokba kezdeni. Mindenesetre előadóművészként számomra ez egy csodálatos élmény, hálás feladat volt. 

A sokoldalú sznésznek és zenésznek mostanában sokkal több szabadideje van, mint korábban volt. Jackson így beszél erről: - Több időm van mostanában a dolgaimat intézni. A két hónapon át tartó amerikai turnénk után nem csináltam mást, csak feküdtem egy hétig az ágyban. Hihehetlenül kimerült voltam az elmúlt öt évben elvégzett munka miatt. Kivettem egy hetet, és aztán kitaláltam, hogy "Hűűű, inkább maradok az ágyban, és mozizok!" 

Amikor pedig megemlítettük, hogy múlt hónapban Robert Pattinsonnal és Taylor Lautnerrel beszéltünk a Hajnalhasadásról, de vele nem, viccelődve reagált: - Valószínűleg az volt az a hét, amikor lazítottam, skót viszkitt ittam, és épp rátok gondoltam. 

Aki mindezeket szeretné Jackson szexi hangján is hallanai az ITT megtalálja a videót, de mivel automatikusan indulós, ezért nem akartam belinkelni. 

És mint ígértem, íme egy újabb kép a Fault fotósorozatából. Kegyetlenül dögös. Továbbra is :)

6 megjegyzés:

  1. Jaja, ez a sorozat nagyon bíztató :))

    VálaszTörlés
  2. Úristen! Kifeszültem ettől a képtől, annyira jó! Egy hétig az ágyban?! Nem tudom ti, hogy vagytok vele de én szívesen bemásztam volna mellé!
    Puszi Julcsi

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nekem... Ez a kép... És ebből lesz még több is? Azt hiszem szereznem kell addigra egy defibrillátort :D
    Lylia

    VálaszTörlés
  4. Basszus, pedig Jackson aztán nem szokott modellkedni. De itt... Nekem is bejönne :)

    VálaszTörlés
  5. És honnan ezek a karizmok?!? Nem rémlik ilyesmi... Ehh, lányok, nem lesz ennek jó vége! *fátyolosszemekkelnéz* :))

    VálaszTörlés