2011. november 1., kedd

Mit rejt Peter úticsomagja?

- Eljutottam odáig, hogy ha nem utazok legalább három naponta, ideges leszek. - mondja Peter Facinelli. Noha a New York-i születésű férfi most a nyugati partvidéken lakik, rendszeresen New York-ba ingázik, ahol a Showtime produkcióját a Jackie nővér című sorozatot forgatja (amelyben Dr. Fitch Cooper szerepét játssza Edie Falco Jackie Peyton-ja mellett), éveken át pedig a kanadai vadonba vagy Baton Rouge vidékére vitte az útja, ahol pedig az Alkonyat filmjeinek forgatása zajlott (amelyben pedig dr. Carlisle Cullen családfőt játssza). A sorozat negyedik és egyben utolsó előtti filmje, az Alkonyat: Hajnalhasadás 2011. november 18-ától látható a mozikban.

Utazótáska:
Megpróbálok a lehető legkevesebb cuccal utazni, amit a gépre is fel lehet vinni, mert az könnyebb és gyorsabb. Épp most vettem egy új Samsonite bőröndöt, de barnát vettem fekete helyett, mert ezt könnyebb felismerni, amikor kijönnek a táskák a futószalagon.

Repülés előtti szokások:
Általában bedobok egy Starbuck kávét mielőtt felszállok a gépre, de nincs rám hatással a koffein. Már megszoktam, hogy még felszállás előtt elalszok.

Ami nélkül nincs utazás:
Nem tudok meglenni a Mac-Book Prom nélkül. Minden rajta van, ami kell, a zenétől kezdve a forgatókönyveken át a papírmunkáig. Nagyon klassz, hogy néhány gépen vezeték nélküli internet is van. És utazás közben az IPhone-om is velem van.

Útiruha:
Fontos számomra a kényelem utazás közben - farmert, pólót és bőrdzsekit hordok. És általában Crocs cipőt hordok, amit igazán nagyon könnyen le- és fel tudok húzni.
* A paparazzik gyakran sportos Hudson farmerben és Dolce&Gabbana bőrdzsekiben kapják le Facinellit.

Zene:
Gyakran szoktam Adele-t hallgatni.

Szórakozási lehetőség a repülőn:
Nemrégiben néztem meg a Win-win-t. Jó film. És szeretem a 'Robb report'-ot is. És neem, ez a magazin nem Robert Pattinsonról szól.

A cikk eredetije:

Katt a nagyobbért!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése